וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה פרגנו לדור פרץ לפני הבכורה בליגה: "יכול להוביל ולהנהיג קבוצה"

רגע לפני הבכורה מול נאפולי (ראשון, 21:45), קשר ונציה זכה למחמאות ב"גאזטה": "אלגנטי, עם ראיית משחק מצוינת ויכולת מסירה טובה". שון וייסמן קנה את אוהדי ריאל ויאדוליד: "רץ בלי הפסקה ועוד בחודש אוגוסט!"

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

הרגע הגדול של דור פרץ מגיע. הקשר החדש של ונציה יערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה האיטלקית - אחת הליגות הטובות בעולם, במשחק מול אחת הקבוצות החזקות בסרייה A, נאפולי, מחר (ראשון) ב-21:45. רגע לפני שהליגה חוזרת לעונה חדשה, באתר הספורט הגדול בארץ המגף, "גאזטה", ערכו היכרות עם השחקנים החדשים וביניהם גם פרץ.

"במהלך מחנה האימונים של ונציה פרץ הראה עד כמה הוא קשוח, ושהוא יכול להוביל ולהנהיג קבוצה", פרגנו לקשר בגאזטה. "הוא אלגנטי, עם ראיית משחק מצוינת ויכולת מסירה טובה".

שון וייסמן קיווה לעזוב את ריאל ויאדוליד ולא להישאר איתה בליגת המשנה בספרד, אבל נראה שהחלוץ ישלים עונה נוספת במדים הסגולים ולפי חגיגות השערים אתמול (שישי) בניצחון הקבוצה 0:2 על ריאל סראגוסה, כנראה שהוא שלם לחלוטין עם המצב.

אחרי 1:1 בחוץ נגד לס פלמאס במחזור הפתיחה, אמש השיגה ריאל ויאדוליד את ניצחון הבכורה שלה העונה ואמנם הישראלי שוב לא מצא את הרשת, אבל זכה למילים חמות מאוהדי קבוצתו.

עוד בוואלה!

ליגה ספרדית: רק 1:1 לאתלטיקו מדריד מול ריאל בטיס

לכתבה המלאה

"הורג את עצמו"

"צריך להעריך את העבודה של שון וייסמן, הוא הורג את עצמו בריצה אחרי הכדור", כתב אוהד הקבוצה בטוויטר, "נכון שחסר לו שער, אבל הוא עבד בצורה מטורפת ותרם לקבוצה בכל האספקטים".

"הוא רץ בחודש אוגוסט במשך 80 דקות בלי הפסקה, חוטף כדורים באזור שאף אחד לא מצפה ממנו", צייץ אוהד אחר, "ויותר מכל אהבתי את חגיגת השער שלו. זה גמור", כתב והתכוון לכך שוייסמן, כפי שנראה, כבר לא יעזוב הקיץ.

עוד ניתן למצוא בין הציוצים לאחר המשחק: "תנו לי עוד 10 שון וייסמן ופחות ברזילאים שירקדו על המגרש. רואים שהוא מאוד מחוייב ועובד כל כך קשה, הוא נותן את כול כולו".

ב"eldesmarque" זכה וייסמן לציון 5.5, השלישי בטיבו מבין 11 שחקני ההרכב של ריאל ויאדוליד אמש: "הוא עזר בהגנה ולא הפסיק לזוז, אבל לא הצליח להבקיע. החגיגה שלו אחרי השער של טוני אומרת הכל", נכתב גם שם ולמעשה נרמז גם על ידם שנראה כי הישראלי ימשיך בריאל ויאדוליד, חרף דיווחים על התעניינות מקבוצות בגרמניה, ספרד ואוסטריה. כזכור, בשנה שעברה שילמה עבורו ריאל ויאדוליד ארבעה מיליון יורו וכעת בקבוצה רואים בו עוגן שאמור להחזיר את הקבוצה ל"לה ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully