וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה ספרדית: רק 1:1 לאתלטיקו מדריד מול ריאל בטיס

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 23:57

הקבוצה של דייגו סימאונה שמטה שתי נקודות נוספות וניצחה רק שלוש פעמים בתשעת המחזורים האחרונים. הפער שלה מריאל רק נקודה

ז'ואאו פליקס שחקן אתלטיקו מדריד לאחר שנפצע. רויטרס
שוב נפצע. פליקס/רויטרס

ארבעה משחקים נערכו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-30 בליגה הספרדית, כשבמוקד אתלטיקו מדריד שוב פישלה וסיימה ב-1:1 מול ריאל בטיס. שון וייסמן שיחק חמש דקות כמחליף בהפסד הביתי של ויאדוליד 2:1 לגרנאדה. ולנסיה חילצה 2:2 ביתי מול ריאל סוסיאדד, בעוד אוסאסונה ניצחה 1:2 בחוץ את ויאריאל.

כריסטיאן טייו שחקן ריאל בטיס. רויטרס
עזר לאקסית ברצלונה. טייו/רויטרס

בטיס - אתלטיקו מדריד 1:1

עד לא מזמן הפער של המוליכה בפסגה היה דו ספרתי ועכשיו הוא הצטמק עד לכדי נקודה אחת בלבד מהיריבה העירונית ריאל מדריד ושתיים מברצלונה. בלי שנרגיש, סביליה תוכל אפילו להיכנס לתמונה ולהקטין את הפער מאתלטיקו לשש נקודות בלבד אם תנצח את סלטה ויגו. הקולצ'ונרוס ניצחו רק שלוש פעמים בתשעת המחזורים האחרונים כשבין לבין הם גם מפסידים פעמיים לצ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות ונראה שכל העונה שלהם הולכת לאיבוד בשבועות האחרונים. אם הפציעה של לואיס סוארס לא הספיקה, אז גם ז'ואאו פליקס - שעלה לשחק לא כשיר ב-100% - הוחלף בתחילת המחצית השנייה אחרי שלא הצליח לסחוב יותר. האם מישהו מאמין עדיין שאתלטיקו תעשה את זה ותזכה באליפות העונה?

דקה 5: שער! ז'ואאו פליקס הכניס אל אנחל קוראה, שהצליח להעביר רוחב אל יאניק קראסקו, שהשכיב את השומר שלו ומול שער ריק גלגל פנימה את ה-0:1 של אתלטיקו

דקה 20: שער! בטיס חוזרת לעניינים. אלכס מורנו העביר מסירת רוחב משמאל, כריסטיאן טייו המשיך מהאוויר פנימה את ה-1:1

עוד בוואלה!

אפילו פפ יכול ללמוד: התרגיל הטקטי של זידאן הביא לריאל ניצחון בקלאסיקו

לכתבה המלאה
חורחה מולינה שחקן גרנאדה כובש מול ויאדוליד. Denis Doyle, GettyImages
השווה עבור גרנאדה ולאחר שמונה דקות הושלם המהפך. חורחה מולינה/GettyImages, Denis Doyle

ויאדוליד - גרנאדה 2:1

שון וייסמן, שהחמיץ את המשחק מול ברצלונה בגלל הפציעה ממנה סבל במשחק הנבחרת מול מולדובה, נכנס כמחליף בדקה ה-85, אבל מיד לאחר מכן קיני השלים את המהפך של גרנאדה והותיר את ויאדוליד מסובכת בתחתית. פביאן אוריאנה העלה את המארחת ליתרון עם פנדל בדקה ה-41 ונראה היה שיריבת מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר הליגה האירופית תרשום הפסד חמישי רצוף בכל המסגרות, אלא שחורחה מולינה השווה בדקה ה-78 וקיני קבע 1:2 שהקפיץ את האורחת למקום השמיני. ויאדוליד רק נקודה מעל הקו האדום.

גבריאל פאוליסטה שחקן ולנסיה. Eric Alonso, GettyImages
הציל ולנסיה. גבריאל פאוליסטה/GettyImages, Eric Alonso

ולנסיה - ריאל סוסיאדד 2:2

שבוע אחרי התקרית הגזענית שגרמה להם לרדת מהמגרש בהפסד לקאדיס, ועם מוכתר דיאקבי בהרכב, ולנסיה חזרה מפיגור 2:0 וחילצה נקודה ממחזיקת הגביע. קרלוס סולר בעט פנדל החוצה וריאל סוסיאדד ניצלה זאת כדי לכבוש פעמיים לפני ההפסקה. אנדר גבארה כבש בדקה ה-33 ובישל לאלכסנדר איסק בדקה ה-45, אבל דניאל ואס צימק בפנדל בדקה ה-60 והבלם גבריאל פאוליסטה נגח את השוויון בדקה ה-73. מקסי גומס הורחק בצהוב שני בדקה ה-80, אך המדורגת חמישית לא ניצלה את זה כדי להשיג ניצחון חוץ.

אנטה בודימיר שחקן אוסאסונה נוגח לרשת ויאריאל. Alex Caparros, GettyImages
קירב את אוסאסונה להישארות. אנטה בודימיר נוגח את שער הניצחון/GettyImages, Alex Caparros

ויאריאל - אוסאסונה 2:1

אחרי שישה ניצחונות בכל המסגרות, הצוללת הצהובה נעצרה דווקא על ידי אוסאסונה, שהשיגה ניצחון ראשון באל מדריגל מאז ינואר 2010. אונאי אמרי ערך רוטציה כדי לשמור כוחות לגומלין מול דינמו זאגרב ברבע גמר ליגת האלופות, אבל דווקא אחרי שהכניס את ג'רארד מורנו ואלפונסו פדראסה, המשחק השתנה. יון מונקאיולה כבש בוולה בדקה ה-64, דויד גרסיה שניסה להרחיק השווה בשער עצמי בדקה ה-70, אבל בחלוף ארבע דקות נוספות אנטה בודימיר התרומם גבוה והכריע בנגיחה חזקה עם שערו השביעי העונה בלה ליגה. אוסאסונה קטעה רצף של שלוש תוצאות תיקו ומרוחקת כבר שמונה נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully