וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "היינו צריכים צביטה כדי להתעורר"

19.8.2021 / 18:07

מאמן מכבי תל אביב הודה שהשער שספגה הקבוצה מול קרגנדי העיר אותה. שמיר, שכבש בבכורה: "בשביל זה הגעתי לכאן"

תקציר: שחטיור קרגנדי - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב נושמת לרווחה. הצהובים שיחקו אחר הצהריים (חמישי) לא טוב במיוחד, אבל הצליחו לחזור מפיגור ל-1:2 מול שחטיור קרגנדי במשחק הראשון בפלייאוף מוקדמות הקונרפרנס ליג. שערים של אבי ריקן (75) ועדן שמיר (77) בהופעת הבכורה שלו סידרו לקבוצה של פטריק ואן לוון ניצחון חוץ מול יריבה נחותה ומקדמה משמעותית לקראת הגומלין בחמישי הבא בבלומפילד.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
ההתמודדות לא גמורה מבחינתו. ואן לוון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

פטריק ואן לוון אמר אחרי המשחק: "היינו צריכים את הצביטה הזו כדי להתעורר. לא יצרנו הרבה הזדמנויות אמיתיות למרות השליטה שלנו. היינו צריכים משהו שלילי עבורנו כדי להתעורר, לחזור למשחק, להרים את הקצב ולכבוש פעמיים. זה לא מה שאתה אוהב כמאמן אבל זה קורה לפעמים. אני לא חושב שהתוצאה כזו טובה עבורנו כדי שנחשוב שכבר עלינו. אנחנו צריכים לשחק עם אותו ריכוז כמו היום, לשפר אותו בחלק מהרגעים, זה גם מה שאמרתי לקבוצה לאחר המשחק - ריכוז זה הכול".

עדן שמיר, שכבש בבכורה, אמר: "אני שמח מאוד גם על השער, גם על הכניסה וקודם כל על הניצחון של הקבוצה. מבחינתי זה לפני הכול. זה מה שעושה לי את הבכורה חיובית וכמובן שהשער זה בונוס". על הספק האם הכדור עבר את הקו בשער הניצחון שלו הוסיף הקשר: "אלה היו שתיים - שלוש שניות אולי הכי ארוכות בחיים שלי, אבל ראיתי שהכדור עבר אז התחלתי את החגיגה וכשהוא נופף בדגל כבר המשכתי אותה. לא פשוט להיכנס למשחק ודקה לאחר מכן לספוג שער אבל האנרגיות היו טובות. השער שספגנו לא הפיל אותנו ואני שמח שהוא דווקא נתן לנו דחיפה וניצלנו את זה לטובתנו".

על הרף הגבוה שהציב בבכורה שלו אמר: "אני נכנס ומנסה לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר. בשביל זה הגעתי לפה, ידעו מה אני מביא איתי ומבחינתי כל רגע שאני על המגרש אעשה את הטוב ביותר. אם אצטרך אכבוש, אם צריך ארד להגנה. מה שמוטל עליי אני אעשה". על החיבור לקבוצה: "האמת שמדהים. החבר'ה קיבלו אותי בצורה מדהימה, יש כמה חבר'ה שהכרתי לפני כן אבל כולם קיבלו אותי, חיבקו אותי והכניסו אותי לקבוצה. זה כיף".

יניב טוכמן על הניצחון הצהוב בקזחסטן

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
"עדן שמיר יוסיף לנו המון". ריקן/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

אבי ריקן, שכבש את השער הראשון, אמר: "בשלבים האלה צריך להביא את ההכרעה הביתה ולהשיג תוצאה. היו לנו מספיק הזדמנויות להכריע קודם וקצת הסתבכנו עם השער שספגנו, זה אולי היה האיום היחיד שלהם. אני שמח שהראינו הרבה אופי, הצלחנו לחזור למשחק, אני שמח בשביל עדן שמיר שאיתנו רק כמה ימים וכבש שער. הוא יוסיף לנו המון, הוא חשוב לנו".

שמיר הוסיף: "ידענו שנפגוש קבוצה טקטית עם שחקני הגנה טובים שתסתגר. אנחנו יכולים להביא הרבה יותר מהסגנון ההתקפי שלנו ואני בטוח שממשחק למשחק זה גם יבוא לידי ביטוי. רצינו להעביר את ההכרעה הביתה לבלומפילד, עם הקהל שלנו, ונתכונן גם ליום ראשון". על יכולתו האישית אמר ריקן: "מבחינה אישית התחלתי מאוחר את ההכנה וסבלתי מכאבי גב. היה לי קשה מבחינה פיזית להיכנס ישר לקצב שהקבוצה צריכה. אני שמח שהיום העבודה שלי התבטאה בשער. אנחנו מועדון גדול ששואף תמיד להשתתף במפעלים אירופים ואני מקווה שעשינו צעד חשוב בדרך למטרה. זה רק המשחק הראשון, בשבוע הבא יש לנו עוד משחק קשה נגדם ואני מקווה שנעשה את זה עד הסוף. חשוב לי שהראינו אופי, עם חילופים טובים ושחקנים שנכנסו ונתנו את הטון. זה חשוב לנו כקבוצה, כמועדון, לצבור ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully