וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את שחטיור קרגנדי

אבי ריקן (75) ועדן שמיר (77) ביצעו מהפך מהיר אחרי שער של אידריס אומאייב (73) וסידרו לצהובים מקדמה משמעותית לקראת גומלין פלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג מול יריבה חלשה

תקציר: שחטיור קרגנדי - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

לא ברור מדוע מכבי תל אביב הייתה צריכה לספוג שער כדי להתחיל לשחק כדורגל, אבל בסופו של דבר איך אומרים? מה שעובד בשבילה. הצהובים חזרו היום (חמישי) אחר הצהריים מפיגור ל-1:2 מול שחטיור קרגנדי הקזחית במשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הקונפרנס ליג. עם כל הכבוד, צריך לומר שהקבוצה של פטריק ואן לוון שיחקה מול קבוצה חלשה מאוד ובבלומפילד זה צריך להיות חד צדדי לחלוטין והיא צריכה לעלות לשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

אידריס אומאייב העלה את שחטיור קרגנדי ליתרון מפתיע בדקה ה-73. זה מה שהעיר את מכבי תל אביב, שסוף סוף התחילה לתקוף כמו שצריך ובאה על שכרה. אבי ריקן איזן בדקה ה-75 וכעבור שתי דקות נוספות עדן שמיר נגח אל הקורה וספק פנימה את ה-1:2, אך כך או אחרת הכי חשוב שהקוון הניף את הדגל לשער. הקשר הצליח לכבוש כבר בבכורה שלו ועוד באירופה.

הרכב שחטיור קרגנדי: פאבל נזארנקה (יסקנדיר קיבראי, 65), אנדריי בויבולוב, איבן גראף, ולדימיר חוזין, עבדל עזיז אנגאפוט למאנג', דויד מאוטור (מיכאיל בקאייב, 72), שטפן בוקוראץ, ווק מיטושביץ' (אדין רוסטמוביץ, 83), איידוס טטיבאייב (אידריס אומאייב, 72), יבגני שיקאבקה (אבלייחאן נזימחאנוב, 65).

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, דן גלזר, שרן ייני (עדן שמיר, 65), אבי ריקן, אדוארדו גררו (עידו שחר, 87), טל בן חיים (מתן חוזז, 65), אוסמה חלאיילה (אילון אלמוג, 87).

שחקני מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
התעוררו רק אחרי השער שספגו/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב
אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
החזיר את מכבי תל אביב לעניינים. ריקן/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק באסטנה ארנה יצא לדרך.

דקה 1: כבר הזדמנות ראשונה למכבי תל אביב. אנדרה ז'ראלדש הגביה מימין, אוסמה חלאיילה נגח טוב, אבל השוער איגור שאצקי הצליח להדוף לקרן.

דקה 6: דן גלזר מעד ואיבד כדור בצורה רשלנית, איידוס טטיבאייב קיבל את זה ובעט לא רע, אבל דניאל פרץ קלט.

דקה 12: גלזר שלח כדור ארוך יפה מאוד לעבר אדוארדו גררו, שבעט מהאוויר מעל השער.

דקה 45: מחצית חלשה של כדורגל מסתיימת ללא שערים כשמכבי תל אביב שולטת לגמרי בהנעת הכדור ומגיעה לשני מצבים מסוכנים כבר בדקות הראשונות.

דקה 53: סוף סוף התקפה יפה של מכבי תל אביב. סבוריט הכניס כדור יפה לריקן, שבעט לא רע בכלל, אבל שוב שאצקי הצליח להדוף לקרן.

דקה 53: הזדמנות מסוכנת מהקרן אחרי הגבהה של טל בן חיים ונגיחה של עידן נחמיאס, אבל שוב שאצקי היה שם כדי להדוף לקרן.

דקה 73: שער! לא ייאמן. אידריס אומאייב, שרק נכנס כמחליף, העלה את קרגנדי ל-0:1 עם נגיחה אחרי הגבהה של קיביראי מימין וסגירה רעה של הגנת מכבי תל אביב. זה לא היה בתכנון

דקה 75: שער! הנה מגיע השוויון. הצהובים התעוררו בעקבות השער של הקזחים. עדן שמיר הכניס כדור עומק לחוזז, שהעביר רוחב לריקן, שבעט פנימה, 1:1

דקה 77: שער! הנה מושלם המהפך. אוסמה חלאיילה הגיע ראשון לכדור גובה ונגח, זה הגיע אל שמיר, שנגח אל הקורה ופנימה וזה 1:2 למכבי תל אביב. הקזחים טענו שהכדור לא חצה את קו השער, אבל הקוון סימן אחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully