וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם רק הכול יתחבר: הפרויקט המסקרן של הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 13:13

אלונה ברקת חזרה לקדמת הבמה עם הצהרת כוונות מרשימה וצירפה 12 שחקנים שישנו את פני המועדון. כעת נותר לראות אם המיזם הזה יצליח. פרויקט פתיחת העונה ממשיך עם חידת הפועל באר שבע

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:4 על שלונסק ורוצלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הגיעו: דנילו אספרייה - אל קדיסיאח, דור מיכה - אנורתוזיס פמאגוסטה, דוידה פטרוצ'י - קוזנצה, אריאל הרוש - הירנביין, איתן טיבי - מכבי תל אביב, יוג'ין אנסה - עירוני קרית שמונה, איתי שכטר - מכבי תל אביב, עמרי גלזר - מכבי חיפה, רועי גורדנה - מ.ס. אשדוד, אביב סולומון - הפועל כפר סבא, איאד אבו עביד - הפועל תל אביב, ניב אליאסי - עלייה כפר סבא.

חזרו מהשאלה: רמזי ספורי - מ.ס. אשדוד, קיים גאנם - הפועל חיפה.

עזבו: רז רחמים - עירוני קרית שמונה, נתי אסקיאס - הפועל ראשון לציון, עמית קרן - הפועל רמת גן, מרואן קבהא - בני סכנין, סינטיאהו סלליך - גנצ'לרבירליג'י, איתן רצון - הפועל כפר סבא, ג'ונתן אגודלו - אגילאס דוראדוס, אנתוני וארן - בני סכנין, פארליי רוזה - הפועל תל אביב, ז'וזואה - לגיה ורשה, לואי טהא - הפועל חיפה, שון גולדברג - מכבי חיפה, אוהד לויטה - הפועל חיפה, מרסלו מלי - ראסינג קלוב, עמית ביטון.

איתי שכטר, דור מיכה שחקני הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
יחזרו לקדמת הבמה? איתי שכטר ודור מיכה (מימין)/דני מרון

מה עשיתם בקיץ?

מה עשיתם? מה לא עשיתם! 12 שחקנים צירפה הפועל באר שבע, 16 שחקנים היא שיחררה. דומה שמזמן לא היה פרויקט כל כך מעניין כמו פרויקט החזרה של אלונה ברקת לקדמת הבמה. יש שיגידו שהיא מעולם לא עזבה, אבל בעלת הבית לקחה כמה חודשי הפסקה ונתנה לאסי רחמים לנהל את העניינים. לא רק שהיא החליפה יותר מחצי קבוצה הקיץ, היא גם מינתה מנכ"ל חדש אחרי שרחמים עזב וזה כשלעצמו הוא בבחינת רעידת אדמה בבירת הנגב.

הפועל באר שבע לא הביאה שחקנים במשקל. כמעט כל מי שבא מחזיק מטען משמעותי, שבחיבור נכון יכול להוביל למשהו יפה. הוותיקים של מכבי תל אביב איתי שכטר ואיתן טיבי עדיין רעבים להצלחה. דור מיכה חוזר אחרי שנת גלות בקפריסין והוא מלא במוטיבציה. רועי גורדנה רוצה להראות שהוא יכול להוביל גם קבוצה גדולה. שחקנים זרים כמו יוג'ין אנסה, דוידה פטרוצ'י ודנילו אספרייה אמורים להיות טובים יותר מאלה שעזבו. ויש את רמזי ספורי שחוזר אחרי שניקה את הראש באשדוד ואריאל הרוש שעושה קאמבק אחרי שבעצמו היה צריך ניקוי ראש אחרי הרבה שנים של נדודים.

בהפועל באר שבע עבדו הקיץ ובנו קבוצה שעד כה נראית טוב יותר מזו שבקושי נכנסה לפלייאוף בעונה שעברה, וכדי שההתחלה באמת תהיה ברגל ימין, הקבוצה צריכה לחלוף על פני אנורתוזיס פמאגוסטה הערב ובעוד שבוע, כדי להיכנס למפעל הקונפרנס ליג ולקבל דחיפה ואדרנלין גם לליגת העל.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע - אנורתוזיס: התלבטות בין גורדנה ופטרוצ'י, שכטר יחזור לסגל

לכתבה המלאה

תסריט אופטימי

הכול מתחבר לרוני לוי כבר הקיץ והקבוצה דוהרת לאליפות. היא לא עושה זאת בקלות כי מכבי חיפה ומכבי תל אביב בתמונה כל הדרך, אבל הוותיקים שומרים על חדר ההלבשה והזרים מצטיינים על הדשא. על הדרך היא נכנסת לקונפרנס ליג ואפילו מצליחה להעפיל מהמקומות הראשונים לסיבוב הבא.

תסריט פסימי

הפועל באר שבע מודחת משלב הפליאוף ולא נכנסת לקונפרנס ליג. אלונה ברקת שוקלת לצמצם את הסגל ומשחררת כמה שחקנים, אבל עדיין נותרת בסגל חזק שלא מצליח להתחבר. הוותיקים איתן טיבי, מיגל ויטור ואיתי שכטר מסומנים כמי שסיימו את הקריירה והזרים מתגלים כפחות טובים מאלה שהיו בעונה שעברה. הקבוצה בקושי מצליחה להיכנס לפלייאוף העליון ומסיימת את העונה בלי כרטיס לאירופה. רוני לוי מסיים את העונה, אבל עוזב בסיומה.

מאמן הפועל באר שבע, רוני לוי. דני מרון
עכשיו קח את הפאזל הזה ותחבר אותו. רוני לוי/דני מרון

הרגע שאסור שיחזור

המכות בין ז'וזואה לשגיב יחזקאל היו דבר שלא רואים בכל יום בקבוצת כדורגל. יש קללות, יש דחיפות, אפילו מעבר לכך, אבל מכות עם דם, קומקום ומלחייה לא מתאימות גם לקבוצה מליגה ג'. אם יש משהו שהפועל באר שבע צריכה לקחת ממה שקרה לה בעונה שעברה, זה לא להיות תלויה לעולם בשחקן אחד ולא לתת אמון בשחקן שיוכל להשתנות. מי שיש לו ברזומה שנים של התנהגות לא אחראית ולא בוגרת, לא יוכל להשתנות כשהוא בשלהי הקריירה שלו. הפועל באר שבע צריכה להיות קבוצה של כמה שחקנים בולטים כפי שהיא היום עם מנהיג אחד שהוא המאמן שלה. אסור לקבוצה להיות בת ערובה של שחקן אחד.

חיסון שלישי או בידוד

רמזי ספורי עזב את הפועל באר שבע באמצע העונה שעברה אחרי תקרית חריפה עם אוהדי הקבוצה. הוא נסע לשחק אצל רן בן שמעון במ.ס. אשדוד וסידר בעיקר את הראש שלו. כמה כישרון יש לספורי וכמה הוא לא מיצה ממנו כמעט דבר. בעיטה נדירה, ראיית משחק, מסירת סרגל, חוש לשערים. ספורי יכול להיות אחד הקשרים הכי טובים בליגה, אבל הוא כנראה לא רוצה מספיק. את המקום שלו בקבוצה העונה הוא חייב לקחת בכוח. יש המון שירצו את המשבצת אותה הוא מאייש עד כה באירופה והוא חייב לעמוד על המשמר ולא לוותר לאיש ובעיקר לא לוותר לעצמו.

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. דני מרון
רק תרצה יותר. ספורי/דני מרון

תחזית

אחרי ההשתחררות מהתלות בז'וזואה, הפועל באר שבע תפתח אישיות חדשה ותהיה חלק מחבורת הצמרת למרות שיהיה לה מאוד קשה להתמיד. היא תהיה חייבת להתגבר על משברים, ויהיו כאלה, כדי לסיים בין שלוש הראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully