וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפטצ'י באקו בכוננות ספיגה: "מכבי חיפה הקבוצה הכי מסוכנת שפגשנו מאז ומעולם"

מאמן היריבה פסימי לקראת המשחק הראשון בפלייאוף הקונפרנס ליג (20:00, ספורט 2). סערה סביב עזיבת הכוכב: "כולם תוקפים אותו"

תקציר: טורשאבן - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

נפטצ'י באקו בכוננות ספיגה לקראת המשחק הראשון מול מכבי חיפה בפלייאוף הקונפרנס ליג (20:00, ספורט 2). אלופת אזרבייג'ן מגיעה למשחק במצב רוח ירוד, אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון וכשברקע עזיבתו של כוכב הקבוצה נאמיק אלכסרוב לבורסאספור הטורקית גורמת לסערה.

אלכסרוב, שהיה אחד מעמודי התווך של המועדון, עזב את הקבוצה בעיתוי מפתיע וסופג אש בתקשורת המקומית. הבוקר נחלץ להגנתו שחקן העבר של המועדון מאהיר שוקורוב שאמר: "כולם תוקפים אותו, אבל מבחינתי הוא עשה הכל נכון. לפעמים כדורגלן צריך לדאוג לעצמו ולעתיד שלו, זה לא היה הזמן מבחינתו להיות פטריוט ולהישאר".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
ימשיכו לחגוג? שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

האזרים פסימיים למדי לקראת המפגש עם אלופת ישראל, שנמצאת בכושר הבקעה מצוין. "אנחנו לא חושבים על תוצאה טובה, כי אנחנו יודעים מי היריבה שעומדת מולנו", אמר מאמן נפטצ'י סמיר אבאסוב לקראת המשחק. "מכבי חיפה קבוצה טובה ורצינית, הקבוצה הכי מסוכנת שפגשנו מאז ומעולם. צפינו במשחקים שלה ויש לה הרבה שחקנים מסוכנים מאוד".

גם הפרשנים ושחקני העבר לא נותנים לנפטצ'י סיכוי. מאמן הקבוצה לשעבר אלחאן עבדולאייב אמר לתקשורת המקומית ש"אני נוטה לחשוב שהישראלים פייבוריטים ברורים. אני לא רואה את נפטצ'י מצליחה לעבור שלב. מכבי חיפה יותר טובה מכל קבוצה שהיא פגשה העונה, ולצערי אני לא מאמין שהיא מסוגלת לעלות שלב, למרות שזו לא התחזית שהייתי רוצה לתת".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully