וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק ינקו: "דור ג'אן היה אמור להיות הדיל ברייקר שלנו, זאת בשורה קשה"

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 21:06

שוער מכבי פתח תקוה התייחס לפציעת החלוץ ב-103FM: "לפי איך שזה נראה עכשיו, זאת בעיה". וגם: על התוצאות הרעות בגביע הטוטו ושחקני הרכש שהצטרפו

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:0/ספורט1

עונת החזרה של מכבי פתח תקוה לליגת העל הייתה בהחלט מוצלחת, עם העפלה לפלייאוף העליון וכמעט גם למוקדמות הליגה האירופית, אך בקיץ הנוכחי המלאבסים איבדו את ליאל עבדה ותאי בריבו והבוקר (חמישי) נודע כי דור ג'אן, שהגיע לחזק את ההתקפה, סובל מקרע ברצועה הצולבת וצפוי להיעדר תקופה ארוכה. השוער אריק ינקו התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לפציעה ולמצבה המקצועי של הקבוצה שניצחה רק פעם אחת בארבעה משחקים בגביע הטוטו.

"אני שולח לו מפה החלמה מהירה ושיחזור אלינו כמה שיותר מהר. ברור שזאת בשורה קשה לכל שחקן כדורגל, אבל זה חלק מהעניין וצריכים לדעת גם לעבור את זה", אמר ינקו על הפציעה של ג'אן. "אני לא יודע מה אמרו הרופאים. היום היינו בחופש אז לא דיברנו אבל ממה שכתוב, צריך לבחון את זה יותר לעומק ולראות איך מתקדמים. דור היה אמור להיות הדיל ברייקר שלנו, חד משמעית. לפי איך שזה נראה עכשיו זאת בעיה".

השוער דיבר על היכולת של פתח תקוה בפתיחת העונה הנוכחית: "ברור שבהשוואה לשנה שעברה הסגל קצת השתנה. אני חושב שהבאנו התאמות עכשיו והגיעו בימים האחרונים שני שחקנים זרים, אני חושב שיגיע עוד אחד. בחלק ההתקפי זה לא היה הסגל שירוץ כל העונה, אז זה פחות אינדיקציה לדעתי. גיא מנסה להכין אותנו לליגה הכי טוב שאפשר ואני מקווה שכן נוכל לשחזר את העונה שעברה, כי הרוב בציר של ההגנה והקישור כן נשאר. אני חושב שזה יתרון לקבוצת כדורגל כי קו הגנה וחיבור זה הכימיה של הקבוצה, אני חושב שזה יכול לעבוד לטובתנו".

על הזרים החדשים, ירוסלב מיכאליק ולאמק בנדה, ינקו אמר: "יש להם יכולות טובות, אחד מהם שיחק בשנה שעברה בנתניה והראה שיש לו יכולות ומהירות טובה, ואחד שחקן נבחרת סלובקיה, מאוד מוכשר. השתלבות של זרים בארץ זה הרבה מזל, בשביל לפגוע טוב בזרים צריך באמת מזל. אני מאמין שהם כן ישדרגו אותנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לסיום, הוא התייחס לכך שהקבוצה לא זוכה ליהנות הרבה זמן מבוגרי מחלקת הנוער המוכשרים שלה: "אור בלוריאן וארד בר פותחים עונה שלישית ותאי בריבו היה חמש שנים בבוגרים. הספקנו קצת להנות מהם אבל אני מאחל להם שיהיו שנה-שנה וחצי ויתקדמו כמו ליאל עבדה, גם בשבילם וגם בשביל המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully