וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור ג'אן סובל מקרע ברצועה הצולבת, מלמד, עוואד ובמבה מועמדים

19.8.2021 / 14:51

חלוץ מכבי פתח תקוה, שערך הופעה אחת מאז שהושאל מקבוצתו הפורטוגלית, ייעדר תקופה ארוכה. שלושת החלוצים על הפרק

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:0/ספורט1

דור ג'אן הגיע על תקן רכש נוצץ למכבי פתח תקוה בחודש שעבר מפאסוס פריירה הפורטוגלית והספיק לרשום רק הופעה אחת כמחליף בגביע הטוטו, אבל היום (חמישי) התבשר כי הוא ייעדר תקופה ארוכה.

ג'אן בן ה-26, שחזר ארצה במטרה לשחק ולנסות לשוב לאירופה בעונה הבאה, נפצע השבוע באימון ולאחר בדיקות שערך אובחן עם קרע ברצועה הצולבת. כאמור הוא שיחק רק 31 דקות מאז הגיע למלאבס, במשחק גביע הטוטו נגד הפועל ירושלים.

מכבי פתח תקוה מסרה כי "בשלב זה נערכות בדיקות האם לטפל בפציעה בצורה שמרנית על מנת שיוכל לשוב ולשחק במהרה ללא ניתוח או לחילופין לבצע ניתוח שחזור".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן סט. ג'ונסטון, גיא מלמד, מול שחקן סט. מירן ג'ייק דויל-הייס. רויטרס
שחקן סט. ג'ונסטון, גיא מלמד, מול שחקן סט. מירן ג'ייק דויל-הייס/רויטרס

בעקבות פציעתו של ג'אן שיעדר בוודאות לתקופה ארוכה, יאיצו במועדון את המאמצים לצרף חלוץ נוסף לסגל, כאשר השמות שנמצאים על הפרק הם גיא מלמד ומוחמד עוואד. שם נוסף שעלה על הפרק הוא שמו של מוחמד במבה, חלוצה הצעיר של הפועל ראשון לציון. הבעלים עמוס לוזון קיבל בהשאלה ממכבי פתח תקוה שלושה שחקנים העונה, ובין המועדונים קיים קשר מצוין.

בני סכנין מעוניינת גם כן בעוואד, אך השחקן מכוון לחו"ל כאשר הסוכנים שלו מתמקדים בניסיונות למצוא לו קבוצה באוסטריה או בשוויץ.

בנוסף ינסה המאמן גיא לוזון לחפש גם זר חדש לעמדת החלוץ המרכזי, אך בכל מקרה לפחות לתקופה הקרובה, מסתמנת בעיה רצינית לאיוש החלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully