וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "מכבי חיפה הכי מוכנה, אף אחת לא טובה ממנה כרגע"

המאמן התראיין ל-103FM לקראת פתיחת העונה והתייחס למצב הכוחות בצמרת: "הירוקים עשו צעד קדימה וכל השאר צעד אחורה. מכבי תל אביב לא נראית מסודרת ומאורגנת". וגם: מי השחקן שתרומתו לחדר ההלבשה שווה נקודות?

תקציר: טורשאבן - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

פתיחת העונה בליגת העל נמצאת מעבר לפינה, ומאמן הפועל חיפה לשעבר, חיים סילבס, התראיין ל-103FM וניתח את מה שעתיד לקרות בעונה הקרובה.

על מאבק האליפות: "נראה שמכבי חיפה מוכנה הרבה יותר מזו שהיא נלחמה איתה כל השנים האחרונות, מכבי תל אביב. מי שכן עשתה רכש מעניין ונראת מגוונת ועם כלים טובים, זו באמת הפועל באר שבע. אני לא רואה מישהי טובה יותר ממכבי חיפה בשלב הזה, היא עכשיו נראית כאילו עשתה עוד צעד קדימה וכל השאר עשו צעד אחורה, במיוחד מכבי תל אביב שלא נראת מסודרת ומאורגנת לעונה הזו. הפור שמכבי תל אביב נתנה בתחילת השנה שעברה אם היא לא תתארגן מהר הפור הזה יצטצמם שוב, וידביקו את הפער עליהם".

"בלי קשר לגישה הזו שהיא הכי נכונה, כולם רוצים להגיע ככה, עובדתית או מספרית אפילו מכבי תל אביב איבדה שלושה שחקני מפתח שהביאו את המספרים בשנה שעברה, גם דור פרץ, גם יונתן כהן. היא הביאה את סטיפה פריצה ואוסמה חלאילה, שאני לא יודע לגביו. אני מניח ומקווה מאוד שזה שחקן שיכול למלא את החלל, אבל גם הם לא יספיקו, הם צריכים להביא עוד שחקן או שניים שימלאו את החלק הקדמי".

הבעיות של מכבי תל אביב: "תזכרו שתמיד מדובר שבמכבי תל אביב אין להם בעיות כלכליות. ברגע שהם נכנסים לטראנס של הבנייה, הם מסדרים את זה ויכולים לעשות את זה טוב מכל קבוצה אחרת בליגה, ומהר מכל קבוצה אחרת. מבחינת היכולת הכלכלית שלהם כמועדון, אין להם גבול. למכבי תל אביב יש את הרוח הקבוצתית שהיא רמה או שתיים מעל כולם. זה כלשעצמו יביא להם את הנקודות שיחסרו להם, אני מקווה שמכבי תל אביב תדביק את הפער שנוצר בפגרה הזו, כדי שישאר עניין בצמרת. אם לא מכבי חיפה תברח".

הציפיות מהפועל באר שבע: "אני לא יודע אם היא מועמדת לאליפות, היא עשתה רכש מדהים, אלונה ברקת נכנסה בכל הכוח ואומרת 'אני פה בחזרה'. היא הביאה מאמן טוב, פיגורה כמו רוני לוי. אני לא חושב שהשחקנים המבוגרים שאתה מדבר עליהם הם כאלה שהגיל הוא בולט אצלם, שחקנים כמו שכטר שאומרים עליו שהוא ותיק ומנוסה, אבל יש לו את התרומה שהוא מביא לחדר ההלבשה, הוא שווה נקודות. בטח ובטח דור מיכה, ושאר השחקנים, יהיה מעניין. ההגנה מאוד חזקה אני מחזיק מאוד מקו ההגנה של טיבי ושל ויטור, יהיה מעניין, אני אוהב את הפועל ב"ש השנה".

אוסמה חלאיילה שחקן מכבי תל אביב. BSR Agency, GettyImages
יספיק למלא את החלל? אוסמה חלאילה/GettyImages, BSR Agency

קרבות התחתית: "תמיד אפשר לנקוב בשמות הצפויים, אני חושב שזה לא נעים לזרוק את זה כי זה לא נכון. תמיד יש לנו ציפייה בשישייה הראשונה ומטה, ואז יש לנו הפתעות. כל מי שנלחם על הפלייאוף העליון ימשיך וילחם גם השנה. קבוצה כמו הפועל ירושלים, שאני מניח שתלחם בתחתית, במשחקים שראיתי אותה היא שיחקה נהדר והיא יכולה להפתיע, וזה נכון גם לנוף הגליל ועירוני קריית שמונה שצריכות חיזוק כדי להתקדם. הפעול חיפה מתקדמת יפה בגביע הטוטו, יהיה מעניין לראות את אשדוד אחרי שירדה מהנכסים שלה איך היא מתגברת על זה ונדבקת חזרה למעלה, יש ליגה מעניינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully