וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אריאל לזמי חתם בהפועל פתח תקוה, אלביס סאקי סיכם בעפולה

19.8.2021 / 13:24

החלוץ בן ה-27 עזב את בני יהודה אחרי שנתיים והצטרף למלאבסים, אקס מכבי פתח תקוה יצפין, גיא דהן שוחרר מאשדוד ועבר לאום אל פאחם

תקציר: בני יהודה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

אחרי שנקבע באופן סופי כי היא תישאר בליגה הלאומית, הפועל פתח תקוה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של החלוץ בני יהודה בשנתיים האחרונות, אריאל לזמי בן ה-27. לזמי מצטרף ללידור נקשרי, רן וטורי ודניאל טוויזר שחתמו במועדון מוקדם יותר השבוע.

לזמי, ששיחק בעבר גם בהפועל תל אביב, הצטרף לכתומים בעונת 2019/20, ובאותה העונה הבקיע חמישה שערים ב-26 הופעות. אשתקד, לזמי והקבוצה נשרו לליגת המשנה, כאשר השחקן הבקיע שער אחד ב-19 הופעות.

אריאל לזמי בני יהודה. קובי אליהו
אריאל לזמי בני יהודה/קובי אליהו

השחקן החדש של המלאבסים אמר לאחר החתימה: "אני נרגש מאוד להגיע למועדון גדול כמו הפועל פתח תקוה", אמר לזמי לאחר החתימה. "אני מאמין ביכולת שלי להוביל את הקבוצה למקומות הראויים לה, ומחכה כבר לפגוש את הקהל הכחול הנהדר ששמעתי עליו רק דברים טובים. עכשיו הזמן לעבוד ולעמוד במשימות שלנו".

עוד בלאומית: החלוץ גיא דהן חתם בהפועל אום אל פאחם. דהן הושאל רק לפני כחודש ממכבי חיפה למ.ס אשדוד כחלק מעסקת דין דוד אלא שדהן לא השתלב כפי שציפה בקבוצה מליגת העל. היום הוא חתם באום אל פאחם לאחר שאשדוד אישרה את שחרורו ובחיפה אישרו השאלת משנה לקבוצה של מוטי איוניר.

קבוצה נוספת שמתחזקת היא הפועל עפולה. בקבוצה סיכמו עם קשרה הזר של מכבי פתח תקוה בעונה הקודמת, אלביס סאקי. הקשר האחורי סיכם עם עפולה, למרות שלקבוצה אין עדיין מאמן אך בהנהלה החליטו שלא לפספס את האפשרות והקשר הזר צפוי לנחות בשבוע הבא בארץ ולחתום רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully