וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל תל אביב ניצחה בנתניה, מכבי פתח תקוה הודחה

שלמה כבש שער עצמי (15), דומביה השווה (40), אך אופק ביטון קבע 1:2 לאדומים בסיום (80). 0:0 בין הפועל ירושלים למלאבסים

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

המחזור השלישי בבית ב' של גביע הטוטו התקיים היום (רביעי) כשהפועל ירושלים נפרדה ב-0:0 ממכבי פתח תקוה, שסיימה את דרכה במפעל, בעוד הפועל תל אביב השיגה 1:2 על מכבי נתניה בחוץ. במחזור הנעילה: הקרב על המקום בחצי הגמר בין הירושלמים לשחקנים של ניר קלינגר.

שחקן הפועל תל אביב אופק ביטון. ברני ארדוב
האדומים יתמודדו מול הפועל ירושלים. אופק ביטון חוגג/ברני ארדוב

מכבי נתניה - הפועל תל אביב 2:1

האורחת שמרה על הסיכוי לסיים בראש הבית ולעלות לחצי הגמר, זאת בזכות התיקו המאופס בין הפועל ירושלים למכבי פתח תקוה. האדומים פתחו טוב יותר את המשחק ועלו ליתרון מוצדק כאשר רז שלמה, המושאל מהקבוצה של קלינגר לנתניה, דחק שער עצמי מוזר (15). המארחת התעוררה, וחן עזרא ניצל חור בהגנת הפועל תל אביב כדי להכניס כדור לאבובקאר דומביה בתוך הרחבה, וזה השווה עבור המארחת (40).

במחצית השנייה ערכו שני המאמנים מספר חילופים, כאשר אופק ביטון שנכנס כמחליף אצל קלינגר, גמל למאמנו עם שער הניצחון. התקפה מתפרצת נאה של האורחת הסתיימה במסירה של שלומי אזולאי החלוץ לביטון, שגלגל את השני של האורחת, ושלח אותה לקרב מכריע מול הפועל ירושלים במחזור הנעילה של שלב הבתים.

הרכב הפועל תל אביב: ארנסטוס שטקוס, אלון אזוגי (דן איינבינדר, 57), מוחמד קליל טראורה, סיאנדה קולו, דורון ליידנר, שי אליאס, יואב הופמייסטר (אופק ביטון, 77), שלומי אזולאי הקשר (עידן ורד, 57), אושר דוידה (פארליי רוזה, 46), שלומי אזולאי החלוץ, לוסיו (בן ביטון, 57).

הרכב מכבי נתניה: רז כרמי, עידו וייר, אלמוג כהן, רז שלמה, רותם קלר, נפתלי בלאי (עמרי גנדלמן, 65), בוריס אנו, יובל שדה (אביב אברהם, 71), אבובקאר דומביה (איגור זלטאנוביץ', 65), חן עזרא (גבי קניקובסקי, 65), יניב מזרחי (איהאב אבו אלשיך, 65).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי נתניה רז שלמה. ברני ארדוב
כבש שער עצמי מוזר מול הקבוצה לה הוא שייך. רז שלמה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

  • דקה 6: נפתלי בלאי עלה לכדור נייח שהוגבה לרחבה ונגח כדור שחולץ ברגע האחרון על ידי ארנסטוס שטקוס.
  • דקה 7: אלון אזוגי הגביה כדור מצוין לרחבת המארחת, ושלומי אזולאי החלוץ הגיע היטב ונגח - אך נעצר בקורה של רז כרמי.
  • דקה 15: גול! הפועל תל אביב עולה ל-0:1: כדור נייח שהוגבה לרחבה על ידי שלומי אזולאי הקשר, גרם לערבובייה בסיומה דחק רז שלמה - המושאל מהאדומים לנתניה - שער עצמי, והעניק את היתרון ליריבה.
  • דקה 25: כדור עומק נהדר מצא את אושר דוידה, שהצליח להגיע לכדור - אך הכדור שבעט לא היה מספיק חזק ונעצר בידיו של רז כרמי.
  • דקה 36: יניב מזרחי נגח למסגרת לאחר כדור קרן, אך ארנסטוס שטקוס היה במקום.
  • דקה 40: גול! מכבי נתניה משווה ל-1:1: חן עזרא מצא במסירה את אבובקאר דומביה, שניצל את המרחב שקיבל ובעט כדור חזק מתוך הרחבה, כאשר שטקוס לא יכול היה להושיע.
  • דקה 54: יניב מזרחי שוב נגח לכיוון השער, ושוב שטקוס התעופף והדף לקרן.
  • דקה 80: גול! הפועל תל אביב עולה ל-1:2: התקפה מתפרצת יפה של הפועל תל אביב הסתיימה במסירה אחורנית של שלומי אזולאי לאופק ביטון, שהכניע מתוך הרחבה את רז כרמלי והשיב את היתרון לאדומים.

צפו בתיקו בין הפועל ירושלים לבין מכבי פתח תקוה

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:0/ספורט1

הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:0

העולה החדשה כבר לא עם מאזן מושלם, אך עדיין צועדת בראש בית ב' של גביע הטוטו, ושמרה על שער נקי משחק שלישי ברציפות. המארחת פתחה טוב יותר את המשחק והגיע למספר מצבים טובים, אך לאחר מכן נרגעה מעט והמשחק הפך שקול. במחצית השנייה ערכו שני המאמנים חילופים, כאשר דור ג'אן שהגיע מפאסוס דה פריירה הפורטוגלית נכנס כמחליף בדקה ה-60, אך לא הצליח לעוזר לחבריו להשיג תיקו, ופתח תקוה מסיימת את דרכה בגביע הטוטו.

הרכב הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, מאור ג'רסי, נועם מלמוד, גל מאיו (רוסלן ברסקי, 78), גוני נאור, עומר אגבדיש, קלייטוס נומביל (איהאב שאמי, 46), אווקה אשטה, גיא חדידה (מידן כהן, 79), וויליאם אגאדה (אחמד איברהים סלמן, 46), עידן שמש (בן מיזן, 64).

הרכב מכבי פתח תקוה: מרקו וולף, ינון אליהו, הדר פוקס, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי (ירדן כהן, 80), ארד בר, ניקו אולסק, אלסאן דומביה (רוי רונן, 46), שלו דניאל (איתן פוקס, 59), אמיר אלטורי (דור ג'אן, 58), ג'יימס.

שחקן הפועל ירושלים וויליאם אגאדה מול שחקן מכבי פתח תקוה הדר פוקס, מרכוס דיניז. דני מרון
ירושלים עדיין לא ספגה בגביע הטוטו. אגאדה מול פוקס ודיניז/דני מרון

מהלך המשחק

  • דקה 4: המגן מאור ג'רסי הגביה מאגף ימין כדור מדוד אליו הגיע היטב אווקה אשטה, אך הנגיחה שלו פספסה במעט את המסגרת.
  • דקה 6: מאור ג'רסי שוב פרץ באגף שמאל, והפעם חדר למרכז ושחרר בעיטה שלא מצאה את המסגרת.
  • דקה 8: כדור שהוחזר לשוער מרקו וולף על ידי מרכוס דיניז כמעט חדר פנימה, אך למזלה של המארחת פספס את המסגרת, והמארחת קיבלה רק קרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully