וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר חתם בפרטיזן בלגרד לשלוש שנים: "הפועל תל אביב תמיד תהיה חלק ממני"

18.8.2021 / 20:17

הגארד הישראלי חתם במועדון הפאר הסרבי אותו מאמן ז'ליקו אוברדוביץ'. הפועל תל אביב תקבל תמורתו פיצוי של 250 אלף דולר. צפוי להשתכר כ-150 אלף דולר לעונה, ומחזיק באופציית יציאה ל-NBA. הערכות סרביה: בפרטיזן שואפים להשאירו מעבר לעונה אחת

עסקת העברתו של ים מדר לפרטיזן בלגרד מהפועל תל אביב נסגרה הערב (רביעי). האדומים יקבלו פיצוי בסך 250 אלף דולר בעבור ההעברה. מדר חתם רשמית לשלוש שנים במועדון הפאר הסרבי. הישראלי שנטל חלק השנה בליגת הקיץ במדי בוסטון סלטיקס, לה יש זכויות על הגארד בו בחרה בדראפט 2020, צפוי להשלים את המעבר ויצטרף רשמית לפרטיזן, אותה מאמן המאמן האגדי ז'ליקו אוברדוביץ'. בנוסף, לים מדר אופציית יציאה ל-NBA.

ים מדר העלה פוסט באינסטגרם, בו כתב: "אוהדים ומועדון יקר אני מסיים היום בהתרגשות גדולה פרק מטורף בחיי, בו כל אחד ואחד מכם לקח חלק. אני מלא בהכרת תודה לכולכם ונרגש לקראת האתגר הבא בו אעשה כל שביכולתי כדי לייצג בגאווה את המועדון ואת הכדורסל בישראל. תמיד תהיו חלק ענק ממני".

הערכות בסרביה ביממה האחרונה היא כי פרטיזן שואפת להשאיר את מדר מעבר לעונה הקרובה, אך אם יצליח להשיג חוזה ב-NBA, יעזוב לפי חוזהו. בקבוצה רואים את השחקן כאחד משחקני העתיד של המועדון שמנסה לחזור לרמות הגבוהות ביבשת. מהפועל תל אביב נמסר: "אין גאים מאיתנו שים, שהגיע לקבוצת הנערים של המועדון, מתקדם לשלב הבא בקריירה אחרי שאת צעדיו הראשונים בקבוצת הבוגרים עשה במדים האדומים".

ים מדר שחקן פרטיזן בלגרד. אתר פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
עובר לפרטיזן. ים מדר/אתר רשמי, אתר פרטיזן בלגרד

כרגע מלבד מדר חתום רק רכז זר אחד בקבוצה - דאלאס מור, ששיתף איתו פעולה לתקופה קצרה בהפועל תל אביב, אך הדיווחים בימים האחרונים באירופה טענו כי קווין פאנגוס צפוי גם הוא להצטרף לפרטיזן שהתחזקה השנה משמעותית. בנוסף צירפה הקבוצה הקיץ גם שחקנים בעלי ניסיון ביורוליג כמו זאק לידיי וקווין פאנתר.

מלבד השתתפותה ביורוקאפ, פרטיזן משחקת גם בליגה האדריאטית ומצטרפת לליגה ולגביע הסרבי ברגעי ההכרעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully