וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישחק אצל ז'ליקו אוברדוביץ': ים מדר קרוב להצטרף לפרטיזן בלגרד

17.8.2021 / 7:24

יודרך על ידי המאמן המעוטר באירופה? המגעים בין הרכז בן ה-20 לבין מועדון הפאר חודשו והצדדים קרובים לסיכום. מדר צפוי לחתום על חוזה למספר שנים עם אפשרות יציאה ל-NBA, פרטיזן הביעה נכונות לשלם פיצוי בגובה 250 אלף דולר להפועל תל אביב

ים מדר מתאמן בניו יורק לקראת ליגת הקיץ של ה-NBA/מתוך טוויטר

בדרך למעבר נוצץ: ים מדר קרוב להצטרף לפרטיזן בלגרד. בימים האחרונים חידשו הסרבים את המגעים עם הרכז של הפועל תל אביב ונראה כי הצדדים קרובים לסיכום. מדר אמור לחתום בבלגרד על חוזה למספר שנים עם אפשרות יציאה ל-NBA תמורת פיצוי כספי. הסרבים יצטרכו לשלם להפועל תל אביב 250 אלף דולר תמורת מדר, ועל פי גורמים בסביבתו מוכנים להשקיע את הכסף. בפרטיזן רואים את מדר כפוטנציאל לטווח ארוך, למרות שלא מייעדים לו את עמדת הרכז הראשון בקבוצה.

אם המהלך יושלם, מדר צפוי לשחק תחת שרביטו של המאמן המעוטר באירופה ואחד ממוחות הכדורסל המבריקים אי פעם ביבשת, ז'ליקו אוברדוביץ'. אוברדוביץ' שהצעיד את פרטיזן לזכייה סנסציונית באליפות אירופה בשנת 1992, חזר לאחרונה למועדון, ששואף לחזור ליורוליג בעונה הבאה, ובעונה הקרובה ישחק ביורוקאפ.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
יעד נוצץ. ים מדר/אודי ציטיאט

בארצות הברית טענו הבוקר שהסיכויים שמדר יקבל חוזה בבוסטון קלושים, לאור העומס שנוצר במצבת הגארדים של הקבוצה. הסגל של הסלטיקס מונה כעת את הרף המקסימלי של 15 שחקנים עם חוזים מובטחים, ולמרות שנותרה לקבוצה אפשרות להחתים שחקן נוסף על חוזה דו כיווני, ספק אם המקום יוקצה למדר, שעלויותיו עשויות להיות גבוהות בשלב זה.

מצבת הרכזים של הסלטיקס כוללת נכון לעכשיו את דניס שרודר, כריס דאן ומרכוס סמארט, שחתם הלילה על הארכת חוזה לארבע שנים תמורת 77 מיליון דולר, וצפוי לקבל העונה דקות בעמדת הרכז לצד דקות בעמדת השוטינג גארד. גם פייטון פריצ'ארד הצעיר עשוי לקבל הזדמנויות בתור רכז, ובליגת הקיץ הסלטיקס נהנים גם מיכולת טובה של קרסן אדוארדס, גארד נוסף שעשוי לתפוס מקום.

לפי "בוסטון גלוב", "אמנם יש התלהבות מסוימת ממדר - הוא רק בן 20 ומראה הרבה כישרון, אבל אין שום הבטחה לכך שהוא יקבל חוזה, והסיכויים שלו ספגו מכה אנושה בימים האחרונים. עדיין יש סיכוי שהוא יקבל חוזה דו כיווני, אבל לא ברור אם בוסטון תהיה מוכנה להשקיע כל כך כדי להחתים את מדר בקיץ הזה, במיוחד לאור העובדה שהסלטיקס יצטרכו לשלם להפועל תל אביב כדי לשחררו".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב תדרוש 250 אלף דולר בייאאוט על ים מדר לאירופה

לכתבה המלאה
ים מדר במדי בוסטון סלטיקס. Ethan Miller, GettyImages
סימני השאלה מתרבים. מדר/GettyImages, Ethan Miller

מדר עשוי לקבל הזדמנות אחרונה להרשים את הסלטיקס ולשכנע אותם להחתימו, אחרי שערך אימון מלא אמש לקראת משחק הגמר של ליגת הקיץ שייערך הלילה (בין שלישי לרביעי, 4:00) מול סקרמנטו. הפציעה ממנה סבל מדר במפשעה, שגרמה לו להחמיץ את המשחק הקודם מול פילדלפיה, לא נראית חמורה, ומדר עשוי לשחק.

במקביל, עושה רושם שגם אחת האפשרויות הבולטות שמחכות לו באירופה מתרחקת. לפי דיווח באתר "טוטאל באסקט", אולם הגרמנית שהוזכרה כמועמדת מובילה להחתימו, תוותר עליו, ככל הנראה בשל הדרישות הגבוהות של הפועל תל אביב. הקבוצה הגרמנית שייצאה בשנים האחרונות לא מעט שחקנים ל-NBA, כולל קיליאן הייז שנבחר שביעי בדראפט 2020, לא מעוניינת לשלם פיצוי גבוה לאדומים, שדורשים תמורתו 250 אלף דולר. מדובר בסכומים גבוהים ביחסית למה שאולם נוהגת לשלם.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully