וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תדרוש 250 אלף דולר בייאאוט על ים מדר לאירופה

16.8.2021 / 16:15

האדומים הציבו סכום גבוה יחסית, כשברקע האפשרות שהשחקן הישראלי המוביל שלהם יעבור לאולם הגרמנית. גם אופציית פרטיזן עדיין על הפרק. אם מדר ימשיך, גיל בני יצטרך להחליט האם הוא נשאר בקבוצה

ים מדר מתאמן בניו יורק לקראת ליגת הקיץ של ה-NBA/מתוך טוויטר

בהפועל תל אביב ממשיכים במעקב הצמוד אחרי ים מדר שנמצא בימים אלה בליגת הקיץ בלאס וגאס, אך פצוע ולא שיחק במשחקה האחרון של בוסטון סלטיקס. הערכות הן שמדר יתקשה להשיג חוזה מובטח אצל הירוקים, ויפנה לכיוון אפשרויות באירופה.

במועדון קראו היום (שני) על התעניינות של אולם הגרמנית בשחקן, כשבמקביל האפשרות של הגעתו לפרטיזן בלגרד עדיין נמצאת על הפרק. בקבוצה מתכוונים לדרוש 250 אלף דולר עבור שחרורו של מדר לקבוצה באירופה, סכום גבוה יחסית, אך כזה שבהפועל מאמינים שמשקף את הערך שלו בשלב הזה של הקריירה. לא ברור האם הדרישה הזאת תוריד את ההתעניינות, אך בטוח שתקשה על המעבר.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הדרישה הכספית תבריח התעניינות מאירופה? ים מדר/אודי ציטיאט

כזכור, הבורר מטעם איגוד הכדורסל קבע כי מדר שייך להפועל תל אביב גם לעונה הקרובה, וכי בהפועל תל אביב יוכלו לבקש עליו סכום ריאלי כשאם מצידו של מדר ירגישו כי הדרישה היא לא ריאלית הם יוכלו לפנות לבורר בשנית.

בהפועל לא פוסלים את האפשרות שהדרישה הכספית שלהם תוביל את מדר בסופו של דבר להישאר בקבוצה לעונה נוספת, כשעל השחקן לסיים את ענייניו עד ה-1 לספטמבר אחרת הוא אמור לחזור לקבוצה. אם מדר ישחק בהפועל גם בעונה הקרובה יצטרך גיל בני לקבל החלטה האם להישאר בקבוצה או לעזוב, כשחוזהו מאפשר לו עזיבה מיידית בסיטואציה כזאת. מי שעשויה לקלוט את בני בסיטואציה כזאת היא בני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully