וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המגעים עם ירושלים, קרי בלאקשיר צפוי לחתום בגלאטסראיי

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 16:23

הפורוורד שהצטיין בגלבוע/גליל, היה קרוב לבירה, אך בגן נר סירבו לשחררו לשם גם תמורת פיצוי כספי. ירושלים תנסה לצרף את אגאדה

אורן עמיאל במסיבת פתיחת העונה של הפועל ירושלים/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

שחקן הפועל גלבוע/גליל בעונה שעברה קרי בלאקשיר צפוי לחתום בקרוב בגלאטסראיי. השחקן ניהל מגעים מתקדמים עם הפועל ירושלים לאורך מספר שבועות, אך בגלבוע התעקשו שלא לשחררו לבירה, גם תמורת פיצוי כספי נאה, והיו מוכנים לוותר עליו רק תמורת הצעה מקבוצה מחוץ לישראל. העסקה צפויה להיות מושלמת עם תשלום הפיצוי לגלבוע.

בלאקשיר (24, 2.08) שיחק בעונת 2019/20 במדי אוניברסיטת פלורידה אחרי שסיים את לימודיו בוירג'יניה טק. הוא הצטרף לגלבוע/גליל והיה חלק מהקבוצה שהגיעה עד לגמר הפלייאוף כשהוא רושם במהלך העונה הסדירה 14.8 נקודות ו-7.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

שחקן הפועל גלבוע/גליל קרי בלאקשייר. מאור אלקסלסי
בדרך לטורקיה. בלאקשיר/מאור אלקסלסי

גלבוע נותרת בשלב הזה עם שני שחקנים זרים בלבד לקראת העונה הקרובה - רוני הארל וג'ו צ'ילי, כשבקבוצה צפויים להחתים חמישה זרים כחלק מההתמודדות עם המשחקים ביורופקאפ.

בירושלים חתום רק שחקן זר אחד, רטין אובסוהן, ובקבוצה מעריכים כי בתקופה הקרובה יוחתמו זרים נוספים כשאחד המועמדים הבולטים להצטרף הוא שחקנה של הפועל באר שבע בעונה וחצי האחרונות קיילב אגאדה המצטיין. הניגרי משחק בימים אלה במדי דנבר בליגת הקיץ, והוא עשוי לקבל חוזה למחנה הסופי של הנאגטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully