וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי דיבר אל אוסקה בתקיפות וגרם לה לבכות. סוכנה: "ביריון שבא לאיים"

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 21:38

הטניסאית היפנית השתתפה במסע"ת לראשונה אחרי שלושה חודשים וכשנשאלה שאלה ב"טון תקיף" היא בכתה, עזבה וחזרה לאחר מכן

קמילה גיורגי זוכה בטורניר מונטריאול/ספורט1

עוד סערה סביב נאומי אוסקה. הטניסאית היפנית ערכה הערב (שני) מסיבת עיתונאים ראשונה מאז מאי ולפני שהיא מתחילה את הופעותיה בטורניר סינסינטי, שאת כל ההכנסות ממנה הודיעה שתתרום להאיטי אחרי רעידת האדמה שם, וזה לא נגמר טוב או כמתוכנן.

אחרי ארבע שאלות בערך, עיתונאי מגוף תקשורת מקומי בסינסינטי "Cincinnati Enquirer" שאל אותה בצורה די אגרסיבית איך זה שהיא מרוויחה כל כך הרבה מסיקור תקשורתי, אבל לא אוהבת לדבר עם התקשורת. אוסקה ניסתה לענות, אבל אחרי התשובה שלה התחילה לבכות.

נאומי אוסקה, טניסאית יפנית, אולימפיאדת טוקיו 2020. רויטרס
לא הצליחה לעצור את הדמעות, התאפסה וחזרה. אוסקה/רויטרס

ההודעה על השת"פ עם ליווייס

עובדת סבב הנשים, ה-WTA, שניהלה את מסיבת העיתונאים עצרה אותה, אוסקה יצאה מהחדר וחזרה אחרי זמן קצר כדי לענות על שאלות נוספות באנגלית. לאחר מכן היא ענתה על עוד כמה שאלות ביפנית.

רק היום, אגב, הודיעה אוסקה על ליין ג'ינסים שייצא בקרוב בשיתוף פעולה שלה עם חברת ליווייס. סוכנה סטיוארט דוגויד אמר: "הביריון הזה הוא תמצית ההסבר ליחסים הטעונים בין השחקנית לתקשורת כרגע. כולם באותה שיחת זום יסיכמו שהטון שלו היה בעייתי והמטרה היחידה שלו הייתה לאיים. התנהגות מזעזעת. בנוסף, הרמיזה הזו שנאומי חייבת את ההצלחה שלה מחוץ למגרש לתקשורת היא מיתוס, אל תתלהב מעצמך כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully