וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה חוטפת: "מוכנה להתמודד רק עם שאלות של חנפנים"

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 23:44

היפנית חסמה עיתונאים בכירים בטוויטר אחרי שתקפו אותה בנוגע לצילומים: "תודי בזה שאת לא אוהבת שאלות שלא נעים לך איתן"

סערה נוספת סביב נאומי אוסקה. הטניסאית היפנית, שבשבוע שעבר עלתה סדרה בנטפליקס על חייה, פרסמה ברשתות החברתיות את השער של מגזין "ספורטס אילוסטרייטד", עליו היא מופיעה. זה הגיע יממה בלבד אחרי שהופיעה גם על שער "ווג" הונג קונג. לכך ניתן להוסיף גם את השקת בובת "ברבי" שלה בשבוע שעבר כשכל הבובות נמכרות בתוך שעות ספורות בלבד.

ברשתות החברתיות הגיעו תגובות רבות די מהר. העיתונאי האמריקאי קליי טראוויס צייץ: "מאז שהיא אמרה שהיא מופנמת מדי כדי לדבר עם התקשורת אחרי משחקי טניס, נאומי אוסקה השיקה תכנית ריאליטי, ברבי ועכשיו היא על השער של בגדי הים של 'ספורטס אילוסטרייטד'". העיתונאית מייגן קלי צייצה את הציוץ הזה מחדש והוסיפה: "בואו לא נשכח את השערים והריאיונות ב'ווג יפן' ובמגזין 'טיים'".

גם העיתונאי האנגלי המפורסם פירס מורגן, שמרבה לצייץ ולבקר את אוסקה, הגיב לשער וכתב: "עוד (באותיות גדולות) שער מגזין לנאומי האמיצה ומעוררת ההשראה! אין פלא שלא היה לה זמן למסיבות העיתונאים של התקשורת הרעה והחייתית".

אוסקה הגיבה לציוץ של קלי וכתבה: "ראיתי שאת עיתונאית והנחתי שאת אמורה לפנות קצת זמן כדי לבדוק כמה זמן מראש נערכים הראיונות ומצולמים השערים למגזינים כאלה. אם היית עושה את זה, היית מגלה שהצטלמתי לכל השערים האלה בשנה שעברה. במקום זאת, קפצת ופלטת את כל השליליות הזאת. את צריכה לעשות קצת יותר טוב מזה, מייגן".

מאוחר יותר אוסקה חסמה את מייגן קלי, שהעלתה צילום מסך של החסימה וכתבה: "נאומי אוסקה המסכנה חסמה אותי בזמן שהיא נכנסה בי (אני מניחה שהיא קשוחה רק במגרש). היא כנראה טוענת שהצטלמה לשערי העיתונים האלה לפני שטענה בפומבי שהיא חרדתית מדי כדי להתמודד עם התקשורת. האמת שהיא פשוט לא אוהבת שאלות שהיא לא יכולה לשלוט בהן. תודי בזה".

גם פירס מורגן נחסם אצל אוסקה וכתב: "כן, היא חסמה גם אותי. התקשורת היחידה שגברת אוסקה מוכנה לסבול היא כזו של עורכי מגזינים חנפנים שמספרים לה כמה היא מושלמת".

טניסאית העבר האגדית מרטינה נברטילובה הגיבה לציוץ של קלי כשכתבה: "את ממש מנוולת, אה מייגן? אין לך מושג על מה את מדברת. אבל קדימה, תירי לכיוון, פספסת בענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully