וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הטניס מחזק את נאומי אוסקה: "כל הכבוד, אנחנו איתך"

הטניסאית שהחליטה לפרוש מהרולאן גארוס בעקבות "דיכאון וחרדה" זכתה לתמיכה מקיר לקיר מקולגות, וגם מחוץ לעולם הספורט

הטניסאית נאומי אוסקה. רויטרס
זוכה לתמיכה מקיר לקיר. אוסקה/רויטרס

הודעתה המפתיעה אתמול (שני) של נאומי אוסקה על פרישתה מהרולאן גארוס היממה לא מעט אנשים ברחבי העולם. דמויות מפורסמות ומוכרות מעולם הספורט (ובכלל) התייצבו לצדה של הטניסאית שטענה שהיא סובלת מהתקפי חרדה ודיכאון ועל כן לא תמשיך בטורניר הגראנד סלאם שנערך בימים אלה בצרפת.

"אף אחד לא אמור לקבל החלטה כמו זאת", צייץ כוכב גולדן סטייט ווריירס מה-NBA סטף קרי. "אבל זה מאוד מרשים כשמנגד הכוחות שפועלים לא מגנים עליך. כל הכבוד לנאומי אוסקה". כוכב ממפיס גריזליס, ג'ה מוראנט צייץ: "אנחנו איתך, נאומי אוסקה". גם כוכב הבלייזרס דמיאן לילרד כתב כי הוא "תומך ומכבד את נאומי אוסקה".

גם ונוס וויליאמס וקורי גוף מעולם הטניס חיזקו את אוסקה, כשגם אוסיין בולט האגדי הביע תמיכה. שחקן ה-NBA קווין לאב, שלפני כמה שנים שיתף גם הוא כי הוא סובל מבעיות נפשיות, הראה גם הוא תמיכה לטניסאית.

גם בעולם הבידור והתקשורת האמריקאית לא נותרו אדישים והתייחסו להחלטה של אוסקה, שקיבלה אהבה ותמיכה מקיר לקיר. השחקנית רוזנה ארקט, ג'ליל ווייט (שגילם את סטיב ארקל), העיתונאית קנדל אואנס ועוד ועוד כוכבי עבר והווה הביעו תמיכה בטניסאית, כשחלקם העביר ביקורת על התנהלות התקשורת אל מול הספורטאים, במיוחד בעולם הטניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully