וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נונו אספיריטו סנטו על הארי קיין: "מהשחקנים הטובים בעולם, מאושרים שהוא איתנו"

החלוץ בדרך למנצ'סטר סיטי? לא אם שואלים את מאמן טוטנהאם: "משוכנע שהוא יסייע לנו בהמשך". גונדואן שנפצע ייבדק

תקציר ניצחונה של טוטנהאם 0:1 על מנצ'סטר סיטי/ספורט1

מאז שפפ גווארדיולה, מנג'ר מנצ'סטר סיטי, כינה את טוטנהאם "הקבוצה של הארי קיין" באוקטובר 2018, קרה דבר מדהים: הקבוצות נפגשו 10 פעמים בכל המסגרות, מתוכן טוטנהאם ניצחה ארבע פעמים במגרשה הביתי וקיין שותף רק בשניים מארבעת הניצחונות; באחד המשחקים ששיחק נפצע והוחלף, ולא הבקיע ולו שער אחד. אתמול (ראשון) הוא כלל לא היה באצטדיון כשקבוצתו גברה 0:1 על האלופה, אליה נראה כי למרות הכל כי יעבור עד סגירת החלון בסוף החודש.

"הארי קיין, הוא רוצה להיות כחול", שרו אוהדי מנצ'סטר סיטי לאלפי אוהדי טוטנהאם ביציעים, שלאחר שער היתרון השיבו בשירת "הארי קיין, אתה צופה במה שקורה?", כדי להמחיש לו שאולי כדאי לו להישאר בטוטנהאם אם הוא רוצה לזכות בתואר ראשון בקריירה.

וכל עוד קיין לא בסגל הסיטיזנס, יצטרך גווארדיולה למצוא פתרון לבעיה בהתקפה: מאז שפפ הגיע למנצ'סטר סיטי בקיץ 2016, מעולם לא קרה לה שהיא לא הבקיעה בשלושה משחקים רצופים, אבל אתמול היא שוב התקשתה לאיים על שער היריבה, לא מצאה את הרשת ורשמה הפסד שלישי רצוף - ושלושה הפסדים רצופים ללא שער זכות, זה כבר דבר שלא קרה לה מאז 2007.

שחקן מנצ'סטר סיטי רודרי מול שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
אז היכן הוא ישחק? קיין בפעולה/רויטרס

אתמול פתח בחוד פראן טורס שהתקשה להשפיע בחלק הקדמי וגם ראחים סטרלינג וריאד מאחרז ידעו הופעות טובות יותר. מי שכן בלט לטובה היה הרכש החדש מאסטון וילה, ג'ק גריליש שנרכש ב-100 מיליון ליש"ט: "הוא כל כך מסוכן ליד הרחבה, הייתה לו הופעת בכורה מדהימה ואני יודע שהוא יהיה שחקן מאוד משמעותי עבורנו", טען גווארדיולה בסיום, "אני מברך אותו על כך שיש לו את האישיות כדי לנסות לדחוף ולהצליח עד שריקת הסיום".

קווין דה בראונה עלה מהספסל רק לדקות הסיום ועשוי לשוב להרכב במחזור הבא נגד העולה החדשה נוריץ', אבל אילקאי גונדואן, שבתוך תוספת הזמן נפל על הכתף, יעבור סדרת בדיקות והחשש הוא מהיעדרות בתקופה הקרובה. בכל הקשור לקיין בסיטי סירבו להתייחס, אך ההערכות הן שעוד השבוע תוגש הצעה ראשונית בגובה 120 מיליון ליש"ט.

נונו אספיריטו סנטו מאמן טוטנהאם. רויטרס
טוען שקיין לא הולך לשום מקום. אספיריטו סנטו/רויטרס

מן העבר השני, מאמנה החדש של טוטנהאם, נונו אספיריטו סנטו, הסביר שקיין רק חזר לאימונים ביום שישי ועל כן לא היה כשיר מספיק כדי להיכלל בסגל, אבל סירב לדבר על עזיבה אפשרית שלו על רקע הדיווחים שהשבוע מנצ'סטר סיטי תפנה רשמית: "כמו בריאן חיל וכריסטיאן רומרו שהצטרפו אלינו באיחור, כך גם הארי קיין. עבור כריסטיאן ובריאן זה היה חשוב להיות איתנו במשחק, להרגיש את האווירה ועם הקבוצה לאורך היום, אבל הארי לעומת זאת מכין את עצמו לעונה וגם הבוקר הוא עבד כדי שיוכל להצטרף אלינו ולסייע בהמשך".

"הוא אחד השחקנים הטובים בעולם", המשיך המאמן. "אנחנו מאושרים שהוא איתנו ומשוכנעים שהוא עוד יעזור לנו".

נונו, שרבים תהו כיצד תיראה טוטנהאם תחתיו, בוודאי כל עוד אין מחליף לקיין, זכה להופעה נפלאה של הצעירים אוליבר סקיפ וג'אפט טנגנגה ונהנה מביצוע מופלא של יונג מין סון, שעלה בחוד והכריע את ההתמודדות: "סוני שחקן מדהים, יש לו את הכישרון והיכולת לשחק בכל העמדות ההתקפיות, הוא כל כך מגוון", שיבח המאמן את הדרום קוריאני, "הוא מהיר, דינמי ומבין את המשחק. הוא פשוט רוצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully