וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי, סון הכריע

הקוריאני חיפה על חסרונו של קיין, כבש בבעיטה מפתיעה בדקה ה-55 ומנע מהאלופה שיא לאומי של 11 עונות רצופות עם ניצחון במחזור הפתיחה. צפו בתקציר: 2:4 מלהיב לווסטהאם על ניוקאסל

תקציר ניצחונה של טוטנהאם 0:1 על מנצ'סטר סיטי/ספורט1

המחזור הראשון של עונת 2021/22 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם הפסד מפתיע של האלופה מנצ'סטר סיטי 1:0 לטוטנהאם. ווסטהאם ניצחה 2:4 בחוץ את ניוקאסל במשחק משוגע.

יונג מין סון שחקן טוטנהאם חוגג שער. רויטרס
שער ששווה לצלם. יונג מין סון/רויטרס

טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 0:1

הארי קיין בטוח שהוא רוצה לעבור? האלופה שכה חושקת בו הגיעה ללונדון והפסידה במגרשם של התרנגולים עונה שלישית ברציפות, כשהפעם גם נעצר לה נמנע ממנה שיא לאומי עתיק. ניצחון נוסף היה ה-11 ברציפות של מנצ'סטר סיטי במחזורי הפתיחה והיא הייתה עוקפת את אסטון וילה (10 ניצחונות בין עונות 1892/93 ל-1900/01) אבל היא נתקלה בטוטנהאם, אותה לא הצליחה לנצח גם במשחק הראשון ב-2010 ופפ גווארדיולה נותר מיואש על הספסל.

השחקנים שלו דווקא התחילו טוב ולחצו בפתיחה, אבל פרננדיניו לא ניצל יציאה רעה של הוגו לוריס וגם ז'ואאו קאנסלו החטיא. טוטנהאם השתחררה לאט לאט, הסתמכה בעיקר על מתפרצות ובאחת מהן גם עקצה עם שער נהדר של יונג מין סון, שחגג בדקה ה-55 בדיוק כפי שעשה בניצחונות הביתיים על סיטי בשתי העונות הקודמות. ג'ק גריליש שפתח לראשונה לא תרם יותר מדי לאלופה וגם קווין דה בראונה שנכנס כמחליף לא הצליח להושיע. בכורה מושלמת לנונו אספיריטו סנטו כמאמן טוטנהאם.

הרכב טוטנהאם: הוגו לוריס, ג'אפט טנגנגה (מאט דוהרטי, 83), דבינסון סאנצ'ס, אריק דייר, סרחיו רגילון, אוליבר סקיפ, פייר אמיל הויביירג, דלה עלי, סטיבן ברחוויין (ג'יו לו סלסו, 77), לוקאס מורה, יונג מין סון.

הרכב מנצ'סטר סיטי: אדרסון, ז'ואאו קאנסלו, רובן דיאס, נתן אקה, בנז'מן מנדי (אולכסנדר זינצ'נקו, 79), פרננדיניו, אילקאי גונדואן, ג'ק גריליש, ריאד מחרז (קווין דה בראונה, 79), פראן טורס, ראחים סטרלינג (גבריאל ז'סוס, 71).

ג'ק גריליש שחקן מנצ'סטר סיטי פצוע. רויטרס
לא ממש הורגש. ג'ק גריליש/רויטרס
הוגו לוריס שוער טוטנהאם מול פרננדיניו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יצא רע וכמעט נענש. הוגו לוריס/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 5: אחרי כדור חופשי של גונדואן שנגע קלות בחומה וחלף מעט מעל המשקוף, מנצ'סטר סיטי הגיעה להזדמנות טובה אף יותר בעקבות יציאה רעה של לוריס, אבל פרננדיניו נגח ליד הקורה.
  • דקה 6: הגנת טוטנהאם בפאניקה, הפעם עם הרחקה לא טובה לעבר קאנסלו, אלא שהמגן הפורטוגלי בעט החוצה.
  • דקה 24: מצב מסוכן ראשון של טוטנהאם, לאחר שאדרסון הדף לא מספיק טוב ולוקאס הפציץ מהאוויר לעבר השער, אבל גונדואן עמד מטר לפני הקו והציל.
  • דקה 35: סטרלינג משך את הכדור יפה בצד שמאל ומצא את מחרז לבדו על נקודת ה-11, אבל האלג'יראי בעט ברשלנות החוצה.
  • דקה 40: טוטנהאם יצאה למתפרצת וסון סובב כדור שפגע בירך של קאנסלו וחמק ליד הקורה. המארחים ביקשו קרן, השופט ועוזרו לא ראו.
  • דקה 55: גול! איזה שער מפתיע של סון. טוטנהאם יצאה למתפרצת, הקוריאני לקח את אקה לטיול מצד ימין ואז שיגר כדור חד בשמאל שחלף סמוך לגופו של דיאס, הטעה את אדרסון ונעצר רק ברשת. 0:1 לטוטנהאם.
  • דקה 60: עוד התקפת מעבר קטלנית של התרנגולים הייתה קרובה לשער, אבל ברחוויין בעט לרשת החיצונית מול אדרסון שיצא לעברו.
  • דקה 70: מנצ'סטר סיטי ביצעה תרגיל בכדור חופשי עם מסירה ימינה לקאנסלו שהעביר רוחב, אבל טורס פגש לא טוב את הכדור והחטיא משני מטרים.
  • דקה 79: סון שוב הסתובב נהדר על סף הרחבה ובעט כדור שהוסט קלות על ידי שחקן הגנה וחלף ליד הקורה.
  • דקה 84: דה בראונה המחליף סובב מ-18 מטרים, לוריס היה מוכן והדף לקרן.

צפו בתקציר: ניוקאסל - ווסטהאם 4:2

תקציר ניצחונה של ווסטהאם 2:4 על ניוקאסל/ספורט1

משחק משוגע בסט. ג'יימס פארק. דווקא המארחת החלה נהדר, כאשר הגבהה של אלן סן מקסימן מצאה את קאלום ווילסון, שנגח מטווח קצר לרשת של הפטישים בדקה החמישית. היתרון החזיק מעמד 13 דקות, עד שארון קרסוול ניסה להגביה כדור רוחב. אף שחקן משתי הקבוצות לא נגע בכדור, ובסופו של דבר הוא נכנס לרשת. המגפייז בכל זאת סיימו את המחצית ביתרון, כאשר נגיחה נוספת מתוך הרחבה, הפעם של ג'ייקוב מרפי, הכניעה את לוקאש פביאנסקי.

המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של האורחת מלונדון. מיקייל אנטוניו בישל לסעיד בנרחמה את שער השוויון בדקה ה-53, ותשע דקות לאחר מכן הוא רשם החמצה מטורפת כאשר נגח את הכדור לעמוד ממרחק אפסי. למזלו, פאבלו פורנאלס השתלט על הריבאונד, הוכשל על ידי מרפי, והשופט שרק לפנדל. אנטוניו קיבל הזדמנות נוספת להבקיע, אך הבעיטה שלו מהנקודה הלבנה נעצרה על ידי פרדריק וודמן. לשמחתו, וודמן לא הצליח לתפוס את הכדור, תומאש סוצ'ק הגיע ראשון לכדור החוזר והשלים את המהפך.

בדקה ה-67 הגיע סוף סוף הרגע הגדול של אנטוניו. בנרחמה העביר מסירה נהדרת לאנגלי, שבעט בעוצמה לרשת של וודמן וקבע את תוצאת המשחק. עם השער הזה, אנטוניו השתווה לפאולו די קאניו כמלך שערי ווסטהאם בפרמיירליג עם 47 כיבושים. הקבוצה של דייויד מויס, שתתמודד השנה בליגה האירופית, יכולה לסמן וי ענק על ניצחון במחזור הראשון.

שחקני ווסטהאם חוגגים עם מיקייל אנטוניו. רויטרס
השתווה לפאולו די קאניו. מיקייל אנטוניו חוגג/רויטרס

עונת 2021/22 באנגליה נפתחה עם הפתעה בדמות ניצחונה של העולה החדשה ברנטפורד 0:2 על ארסנל בשישי בערב. בצהרי השבת הביסה מנצ'סטר יונייטד 1:5 את לידס עם שלושער של ברונו פרננדש וחמישייה של פול פוגבה, ולאחר מכן היו אלה צ'לסי וליברפול שהחלו את העונה עם שלישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully