וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: פרננדש כבש שלושער, פוגבה בישל רביעייה, יונייטד הביסה 1:5 את לידס

צפו: הפורטוגלי והצרפתי נצצו במחזור הפתיחה, כשהשדים האדומים סיפקו מחצית שנייה מופלאה. סאנצ'ו ערך בכורה. בשישי: 0:2 לברנטפורד על ארסנל

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:5 על לידס יונייטד/ספורט1

לאחר כחודשיים וחצי של פגרה, שבה אתמול (שישי) הליגה האנגלית לפעילות עם המחזור הראשון לעונת 2021/22, ואיזו הפתעה קיבלנו במשחק שפתח את המחזור: העולה החדשה ברנטפורד ניצחה בהופעת הבכורה שלה אי פעם בפרמיירליג, 0:2 את ארסנל. בשבת זכינו להצגה של שני כוכבים, כשמנצ'סטר יונייטד הביסה 1:5 את לידס.

ברונו פרננדש עם פול פוגבה שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שני כוכבים להצגה האדומה. פול פוגבה עם ברונו פרננדש/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - לידס 1:5

משחק שכולו הצהרת כוונות - זה מה שסיפקה מנצ'סטר יונייטד בצהרי השבת. השדים האדומים קיבלו את ברונו פרננדש בדיוק כפי שהיה בעונה שעברה, אבל הפעם גם את פול פוגבה בשיאו, בדומה ליכולת שהציג ביורו וכפי שלא היה מאז שחזר לקבוצה. אם השניים הללו ימשיכו ככה, ג'יידון סאנצ'ו שערך את הבכורה שלו ייכנס גם הוא לעניינים ורפאל וראן שהוצג לפני שריקת הפתיחה יתרום לייצוב ההגנה - אליפות ראשונה מאז ימי אלכס פרגוסון לא תהיה בגדר חלום.

לידס הייתה יריבה ראויה במחצית הראשונה וגם איזנה לאחר ההפסקה עם שער בכורה מרהיב של לוק איילינג, אבל אז השדים האדומים פתחו בבליץ שכלל ארבעה שערים תוך 17 דקות והותירו את מרסלו ביילסה מיואש. פוגבה, שבישל רק שלושה שערים ב-26 משחקי ליגה בעונה הקודמת, הפך לשחקן הראשון של יונייטד שמבשל רביעייה בפרמיירליג. פרננדש הוא הראשון שכובש שלושער במחזור הפתיחה. כך מתחילים עונה חדשה.

עוד בוואלה! ספורט

לרקוד איתה: אנגליה מתרגשת לקראת חזרת הקהל בעונה ה-30 של הפרמיירליג

לכתבה המלאה
רפאל וראן שחקן מנצ'סטר יונייטד מוצג באולד טראפורד. רויטרס
סלפי ראשון באולד טראפורד. רפאל וראן/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 11: גרינווד כמעט ניצל טעות קשה בהגנת לידס, אבל פיליפס שלח רגל, בעט עליו את הכדור שעשה קשת והשוער מסלייה הדף לקרן.
  • דקה 13: עוד מצב נפלא לשדים האדומים, אלא שהפעם פוגבה התחכם מול מסלייה ובעט החוצה מעמדה קורצת.
  • דקה 17: הזדמנות ראשונה ללידס: קליך השתחרר וסובב כדור מסוכן מ-20 מטרים, דה חאה הדף לקרן.
  • דקה 31: גול! פוגבה שלח בכדור מבריק את פרננדש שמול מסלייה לא נכשל, למרות ההדיפה של השוער שראה את הכדור מתגלגל פנימה. הפורטוגלי הנפלא חתום על השער הראשון של השדים האדומים העונה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.
  • דקה 49: גול! איזה ביצוע של איילינג. המגן הימני של לידס התקדם ואז ירה כדור מפתיע מ-20 מטרים אל החיבורים של דה חאה. שער הבכורה שלו בפרמיירליג, לידס חזרה ל-1:1.
  • דקה 52: גול! פוגבה סיפק עוד מסירת אומן, הפעם לגרינווד שדהר מצד שמאל וסיים עם כדור ברשת. אסיסט שני של הקשר הצרפתי, 1:2 למנצ'סטר יונייטד.
  • דקה 54: גול! ועוד בישול של פוגבה. הצרפתי שלח בצד ימין את פרננדש שבעט כדור חד שהכניע את מסלייה. איילינג גלש והרחיק, אבל הכדור כבר עבר את הקו. 1:3 למנצ'סטר יונייטד.
  • דקה 60: גול! שלושער לפרננדש. הפעם מגווייר שלח כדור ארוך לעבר הפורטוגלי שהפציץ פנימה בלי לעצור. 1:4 מהיר למנצ'סטר יונייטד.
  • דקה 69: גול! פוגבה, אלא מי, העביר כדור רוחב מדויק מצד שמאל ופרד המשיך בנגיעה אל הרשת. הבישול הרביעי (!) של הקשר הצרפתי, 1:5 למנצ'סטר יונייטד.
  • דקה 75: פוגבה זכה לתשואות כשיצא יחד עם ג'יימס, סאנצ'ו נכנס להופעת בכורה יחד עם מרסיאל.
ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בקצב של העונה שעברה. ברונו פרננדש חוגג/רויטרס
ג'יידון סאנצ'ו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
דקות ראשונות. ג'יידון סאנצ'ו/רויטרס

ברנטפורד - ארסנל 0:2

לאחר עונה מאכזבת למדי, קיוו התותחנים לפתוח בצורה חלקה את עונת 2021/22, אך הפסידו ליריבה לראשונה מאז ספטמבר 1938, לאחר משחק חלק מאוד מצדם. מעבר לכך, ברנטפורד הפכה לקבוצה הראשונה אי פעם מלונדון שמצליחה לנצח במשחקה הראשון אי פעם בפרמיירליג.

המארחת פתחה טוב יותר את המשחק והראתה התלהבות. בדקה ה-12 פגע בריאן אמבואמו בקורה, ולימד מעט על העתיד לבוא במשחק. עשר דקות לאחר מכן כבש סרג'י קאנוס את השער הראשון של ברנטפורד לאחר מבצע נאה. היתרון כמעט הוכפל אך אמבואמו שוב החמיץ, הפעם כשבעט ברשלנות כשהוא לבדו מול ברנד לנו. במחצית השנייה רשם אמיל סמית' רואו החמצה גדולה, וכריסטיאן נורגור הדני סגר עניין עם נגיחה מקרוב בדקה ה-73.

שחקן ארסנל גרניט ג'אקה עם בנג'מין וייט. רויטרס
ארסנל עם פתיחה נוראית לעונה/רויטרס
שחקני ברנטפורד חוגגים עם סרג'י קאנוס. רויטרס
טירוף של העולה החדשה. שחקני ברנטפורד חוגגים/רויטרס

צפו בתקציר

תקציר: ברנטפורד - ארסנל 0:2/ספורט2

מהלך המשחק

  • דקה 12: בריאן אמבואמו קיבל כדור נהדר ועמד לבדו מול לנו, אך מזווית קשה בעט כדור שפגע בקורה ויצא החוצה.
  • דקה 22: גול! ברנטפורד עולה ל-0:1: סרג'י קאנוס קיבל כדור בתוך רחבת ארסנל, חתך למרכז ושלח כדור לפינה הקרובה של לנו, שלא הצליח להגיע.
  • דקה 31: בריאן אמבואמו עמד לבדו מול לנו, אך בעט ברשלנות החוצה.
  • דקה 52: אמיל סמית' רואו השתחרר בצורה נהדרת מהשמירה, חדר לרחבה אך בעט לא מספיק טוב וסחט הצלה נהדרת משוער ברנטפורד דויד ראיה.
  • דקה 73: גול! ברנטפורד עולה ל-0:2: בלאגן ברחבת האורחת הוביל לנגיחה מקרוב של כריסטיאן נורגור הדני, שהכפיל את יתרונה של העולה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully