וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדש על פוגבה: "תפסיקו לפקפק בו". סולשיאר על פרננדש: "הוא שחצן, ואני אוהב את זה"

יונייטד חוגגת את ההיסטוריה הפרטית של הצרפתי והפורטוגלי ב-1:5 המוחץ על לידס. המאמן: "ככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלי". המספרים והתגובות

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:5 על לידס יונייטד/ספורט1

יום חג במנצ'סטר יונייטד, שמעלה את רף הציפיות: השדים האדומים פתחו היום (שבת) את עונת הפרמיירליג עם הצגה מהסרטים, שהסתיימה ב--1:5 מוחץ על לידס. עוד לפני המשחק הוצג רפאל וראן רשמית כשחקן הקבוצה, והמשחק שהתנהל סוף סוף לעיני אצטדיון מלא באולד טראפורד היה כבר חגיגה יוצאת דופן, במהלכה פול פוגבה בישל רביעייה, ברונו פרננדש סיים עם שלושער, מייסון גרינווד עופרד מוסיפים שערים משלהם, וג'יידון סאנצ'ו חותם את היום האופטימי עם הופעת בכורה במדי הקבוצה בפרמיירליג. השדים האדומים יודעים: אם ככה זה נראה במחזור הראשון, עוד לפני שסאנצ'ו התאקלם, ייתכן שזו יכולה להיות העונה שלהם.

ברונו פרננדש עם פול פוגבה שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אם ככה זה נראה במחזור הראשון, מה יהיה בהמשך? פוגבה ופרננדש/רויטרס

התגובות

ברונו פרננדש אמר אחרי השלושער: "התגעגענו לאוהדים, ואנחנו מאושרים מהתוצאה. חיכינו לקהל שלנו יותר מדי, והיום הצלחנו לשמח אותו. באופן אישי, אני רוצה להשתפר מדי עונה. אמנם התחלתי את העונה עם שלושער, אבל הדרך עוד ארוכה, וזה לא אומר הרבה. יש לנו קבוצה טובה מאוד, האיכות שלנו ידועה לכולם, אבל בעונה שעברה לא זכינו בתארים. עכשיו הקבוצה התבגרה, ואם נמשיך בגישה הזאת, נשיג תואר כלשהו העונה".

על היכולת של פוגבה אמר פרננדש: "אנשים מדברים על היכולות שלו, אבל מבחינתי אין עוררין על האיכות שלו. תפסיקו לפקפק בו. אנחנו יודעים מה הוא מסוגל לעשות, והיום הוא הראה את זה. הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו, ואנחנו לא מופתעים מהיכולת שלו".

אולה גונאר סולשיאר אמר: "מבחינתי, זאת הגישה שאני רוצה שנשחק בה כך העונה. ככה אני רוצה שניראה. לא רק בגלל התוצאה, אלא גם בגלל הדרך: רצנו לשטחים, שיחקנו קדימה, לקחנו סיכונים. אנחנו נראים די בכושר ביחס לשלב הזה של העונה".

על ברונו פרננדש אמר סולשיאר: "הוא שחקן שלוקח סיכונים. כשאתה משחק בתפקיד שלו בקבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד, אתה צריך שיהיו לך ביטחון ואפילו קצת שחצנות. יש לו את זה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

המשחק המושלם של פוגבה

השינוי הגיע עם סולשיאר?

המספרים

  • פול פוגבה הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד הראשון אי פעם שמבשל רביעייה בפרמיירליג. הוא השחקן השביעי בתולדות הליגה הבכירה באנגליה שמגיע לארבעה בישולים במחק, אחרי דניס ברגקאמפ (1999), חוסה אנטוניו רייס (2006), עמנואל אדבאיור (2012), סנטי קאסורלה (2013) והארי קיין (2020).
  • בנוסף, פוגבה כבר עבר את מספר הבישולים שסיפק לאורך כל העונה שעברה (שלושה בישולים ב-26 הופעות ליגה).
  • פוגבה בישל בשל אחד משלושת המשחקים האחרונים שלו במנצ'סטר יונייטד ובנבחרת צרפת.
  • ברונו פרננדש הפך לשחקן הראשון של יונייטד שכובש שלושער במחזור הפתיחה של הפרמיירליג מאז לו מקרי מול ברמינגהאם בעונת 1977/78.
  • זו הפעם העשירית ששחקן פרמיירליג כובש שלושער במחזור הפתיחה. לידס הפכה לקבוצה הראשונה שנופלת קורבן לכך פעמיים, אחרי שספגה שלושער גם ממוחמד סלאח מול ליברפול במחזור הפתיחה של העונה שעברה.
  • זו הפעם השלישית בתולדות מנצ'סטר יונייטד עם שלושער של שחקן אחד ושלושה בישולים לפחות של שחקן אחר במשחק בודד. הפעמים הקודמות: ויין רוני עם שלושער ואשלי יאנג עם שלושה בישולים מול ארסנל באוגוסט 2011, ואנדי קול עם שלושער ואולה גונאר סולשיאר עם שלושה בישולים מול ברנסלי באוקטובר 1997.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully