וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ החמיא לסלאח: "כשהמשחק נעשה מאתגר - הוא מעלה הילוך"

מאמן ליברפול היה מרוצה בתום ה-0:3 של שחקניו במחזור הפתיחה מול נוריץ' והחמיא לחלוץ שבישל פעמיים וכבש בעצמו את השלישי. ואן דייק חזר מהיעדרות ממושכת: "עשיתי צעדים חשובים לקראת החזרה במהלך הקיץ"

תקציר: נוריץ' - ליברפול 3:0/ספורט1

לא מעט חיוכים נרשמו בקרב שחקני ליברפול בתום ה-0:3 הקליל שהשיגו אמש (שבת) בחוץ על נוריץ'. שחקני העולה החדשה עלו עם לא מעט מוטיבציה למחזור הפתיחה של הפרמיירליג, אך עד מהרה קיבלו תזכורת להבדלי הרמות העצומים בינם לבין השחקנים של יורגן קלופ. דיוגו ז'וטה (20) ורוברטו פירמינו (65) נהנו משני בישולים של מוחמד סלאח, שכבש בעצמו את השלישי (74) בדרך לתואר איש המשחק.

זו לא הפעם הראשונה שהמצרי חוגג מול קבוצה שרק עלתה מליגת המשנה. החלוץ היה מעורב ב-22 שערים מתוך 24 המפגשים הראשונים של המייטי רדס מול קבוצות שזה עתה עלו מליגת המשנה. בנוסף, הפך סלאח לשחקן הראשון בתולדות הפרמיירליג שמבקיע בחמישה מחזורי פתיחה רצופים של הליגה.

מעבר לניצחון הקליל, בליברפול בירכו על חזרתו של וירג'יל ואן דייק, שלא שיחק משחק רשמי מאז אוקטובר 2020, שב מהיעדרות ממושכת בשל פציעה ברצועות הברך והשלים 90 דקות. הבלם אמר בסיום: "זה מדהים. היה משחק קשה, למרות שהתוצאה מראה כאילו היה לנו נוח, אבל בחלק מהזמן - במיוחד לקראת הסיום - עשינו לעצמנו חיים קשים. אולי זה הכושר הגופני שלנו, אולי פשוט אנחנו צריכים להשתפר - אבל נבדוק את זה".

על החזרה מהפציעה אמר ההולנדי: "ביום הראשון שחזרתי להתאמן עם החבורה הזו, הבנתי שאני צריך לחזור להרגלים נורמליים, כמו לצעוק על חבריי לקבוצה. זו רק חזרה מחדש להרגלים. עשיתי צעדים חשובים לקראת החזרה במהלך הקיץ, והמשחק עכשיו הוא עוד צעד גדול. אני מקווה להמשיך בתהליך".

מאמן המייטי רדס יורגן קלופ: "המשחק היה נהדר והתנהל בדיוק כפי שציפינו. התגעגנו לכדורגל. כל הכבוד לאוהדים הנהדרים של נוריץ', זה כל כך נחמד לקבל את הקהל בחזרה, לא משנה את מי הם מעודדים". על מוחמד סלאח, שהצטיין: "הוא התאמן בצורה טובה, החלוצים נראו חדים גם הם, אבל ברגע שהמשחק נעשה תחרותי ומאתגר - הוא מעלה הילוך. הוא הראה את זה היום בצורה הטובה ביותר".

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: פרננדש כבש שלושער, פוגבה בישל רביעייה, יונייטד הביסה 1:5 את לידס

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק. רויטרס
שב לשחק במשחק רשמי לראשונה מזה 10 חודשים. ואן דייק/רויטרס

המספרים

  • זו הפעם השלישית אי פעם שמוחמד סלאח רושם שני בישולים במשחק אחד במדי ליברפול.
  • 29 שערים נכבשו במשחקי מחזור הפתיחה של ליברפול תחת יורגן קלופ. מדובר בממוצע של 5.8 שערים למשחק.
  • מוחמד סלאח מעורב ב-22 שערים מתוך 24 משחקי פתיחה בליגה האנגלית מול עולות חדשות (13 שערים ו-9 בישולים).
  • השער שכבש המחליף רוברטו פירמינו היה ה-8,000 של ליברפול בליגה הבכירה לדורותיה. המייטי רדס הם המועדון השני שמצליח להגיע לרף הזה אחרי מנצ'סטר יונייטד.
  • מוחמד סלאח הפך לשחקן הראשון אי פעם שמבקיע בחמישה מחזורי פתיחה ראשונים בליגה האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully