וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מודאגת: "ההגנה חלשה וגם ההתקפה לא מתפקדת"

לחץ בקבוצה אחרי עוד הפסד בגביע הטוטו: "ההגנה שוב נראתה חדירה, אנחנו מודאגים מהמצב". לא ברור מתי שועה ישוב לאימונים, זרגרי שוב התלונן על כאבים. בואצ'י שסיים את תקופת הבידוד טוען שהוא כשיר, המו"מ עם פרס נמשך

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים לאחר ההפסד הביתי 2:1 למכבי נתניה אתמול (ראשון), בעקבותיו סיימה הקבוצה את שלב הבתים בגביע הטוטו במקום האחרון בבית ב', עם ארבעה משחקים ללא ניצחון ועם שער זכות בודד אחד.

לבית"ר ירושלים נותר משחק אחרון במפעל - מול נוף הגליל ביום שני הקרוב, במשחק על מקומות 13-14. אין ספק שלראשי המועדון וכן למאמן ארווין קומאן והצוות שלצידו, יש עוד עבודה רבה בשבועיים הקרובים, לקראת פתיחת משחקי ליגת העל.

"אנחנו מודאגים מהמצב", אמר גורם במועדון. "בשבוע שעבר המערך של חמישה בהגנה עוד נראה סביר ונתן הרגשה שאפשר יהיה לעשות משהו, אבל אתמול ההגנה נראתה שוב חדירה, כאשר גם ההתקפה לא ממש מתפקדת", הוסיף הגורם.

ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים עם ריימונד אטפלד מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
על הברזלים. קומאן ואטפלד/ברני ארדוב

בצוות המקצועי מודאגים מאוד ממכת הפציעות, כאשר בנוסף למיכאל אוחנה שנמצא בישורת האחרונה של מסע השיקום שלו, גם מתאוסיניו שפרק את הכתף ייעדר לפחות חודש ואילו הקשר לירן רוטמן לא יהיה כשיר לפתיחת העונה בשל פציעה לא פשוטה באיזור המיניסקוס בברכו. רוטמן עבר בדיקת MRI שתוצאותיה הרשמיות טרם הגיעו, אך על פי כל ההערכות מדובר בקרע במיניסקוס והקשר יצטרך לעבוד ככל הנראה ניתוח, שעשוי להשבית אותו לתקופה של שישה-שבעה שבועות. החלוץ ירדן שועה סובל עדין מסדק בקרסולו ולא ברור מתי ישוב להתאמן. הקשר אביאל זרגרי התלונן שוב על כאבי גב וגם במקרה שלו, מסתמנת היעדרות של שבועיים נוספים לפחות.

קומאן שפגש את חברו ההולנדי, מאמנה של מכבי נתניה ריימונד אטפלד, נראה מודאג מאוד בחלקים גדולים של המשחק, בעיקר מהחולשה במשחק ההגנה והקושי הגדול בהבקעת שערים. בכל הנוגע להבאת רכש, מתרכזים כרגע כל המאמצים במשא ומתן עם הבלם אלכס פרס, ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בספרד. כרגע יש עוד פערים בין הצדדים, אך גורמים המעורים במגעים העריכו כי בית"ר ירושלים תעשה הכול כדי לסיים את המו"מ ולהנחית את פרס.

ריצ'מונד בואצ'י שחקן בית"ר ירושלים. אתר רשמי, אתר רשמי
טוען שהוא מוכן. בואצ'י/אתר רשמי, אתר רשמי

בקבוצה מודעים לעובדה שכדי להחתים בלם זר צריך לשחרר את אחד הזרים הרשומים, כאשר הנציגים של מתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס כבר קיבלו פניות לא רשמיות, ראשוניות מאוד, בנוגע לעתידם בקבוצה. המשמעות: ברגע שיגיע לקבוצה בלם זר, יצטרכו להחליט מי מהזרים ישוחרר.

חלוץ הרכש הגנאי, ריצ'מונד בואצ'י, סיים את תקופת הבידוד שלו ואף נכח לצד חבריו החדשים בטדי במשחק מול נתניה. בואצ'י צפוי לעבור במהלך היום בדיקת קורונה ואם תוצאותיה תצאנה שליליות הוא יוכל להצטרף לאימונים. בואצ'י טען בפני הצוות המקצועי כי הוא כשיר לחלוטין ושמר על כושר זאת על פי תכנית העבודה שנשלחה אליו לפני מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully