וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מכבי חיפה? יש משהו פשוט בחיים האלה? רוצים לעלות לגמר"

מאמן הפועל תל אביב מתכונן למפגש בחצי גמר גביע הטוטו: "הסגל של מכבי חיפה כמעט מושלם". זיו אריה: "מה ציפיתם, שלא נספוג ולא נפסיד?". חצאי הגמר ייערכו בראשון, הלו"ז המלא בפנים

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

הפועל תל אביב תפגוש את מכבי חיפה בחצי גמר גביע הטוטו בשבוע הבא. האדומים ניצחו הערב (ראשון) 1:2 את הפועל ירושלים, הבטיחו את ראשות בית ב' ונמצאים מרחק שני ניצחונות מתואר ראשון מאז 2012.

חצאי גמר גביע הטוטו:

מכבי חיפה - הפועל תל אביב (ראשון, 20:45)

הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ראשון, 20:30)

משחקי הדירוג:

מקומות 5-6: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ראשון, 20:00)

מקומות 7-8: מ.ס. אשדוד - בני סכנין (שבת, 20:00)

מקומות 9-10: הפועל חדרה - מכבי נתניה (שבת, 20:30)

מקומות 11-12: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00)

מקומות 13-14: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים (שני, 20:00)

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"אנשים נתנו את עצמם". ניר קלינגר/דני מרון

ניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב: "מרוצה מהשורה התחתונה, בשביל זה אנחנו עובדים, אבל מרוצה גם מהמשחק. למעט ריפיון במחצית הראשונה, היה לנו משחק טוב. גם החילופים וגם בהרכב - ראיתי שיפור גדול, וזה מעודד. יכולנו לכבוש יותר, אבל אני מייחס את זה לתחילת עונה. ליצור מצבים זה חשוב, וזה אומר שאנחנו קבוצה התקפית, השיפור בחדות יגיע ככל שהמחזורים יתקדמו. הייתה גם רוח טובה, אנשים נתנו את עצמם, זה גביע הטוטו וראינו שזה היה חשוב לשחקנים".

על חצי הגמר: "מכבי חיפה? יש משהו פשוט בחיים האלה? אתגר זה טוב, זה מרים את הרמה. מכבי חיפה קבוצה מצוינת, עם סגל מושלם כמעט, אבל אנחנו יודעים איך להתכונן. נקווה להכנה טובה ולהתאוששות, ונרצה לעלות לגמר".

עידן ורד: "כן, כבר התרגלתי לראות את עצמי באדום. מכבי חיפה? לא משנה מי היריבה שלנו, אנחנו קבוצה הישגית שרוצה תמיד לנצח, כל יריבה". על ההחמצה שלו, אחרי שהיה מול שוער וניסה לעשות סלאלום שנעצר: "זה עדיין אצלי בראש. אבל זה חלק מהמשחק, מי שלא עושה לא טועה".

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: הפועל תל אביב עלתה לחצי הגמר עם 1:2 על הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"השחקנים טועמים את הרמה". זיו אריה/ברני ארדוב

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים: "מה ציפיתם, שלא נספוג ולא נפסיד? לא היינו בליגת העל 21 שנה. ידענו שגביע הטוטו זה הזדמנות להרגיש את ליגת העל. רצינו, אבל הפסדנו לקבוצה טובה. הייתה לנו התוצאה שרצינו, קיבלנו גול טיפה רך, לא הצלחנו, אבל נלמד ונמשיך. השחקנים טועמים את הרמה ומראים שהם יכולים להתמודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully