וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריז סן ז'רמן ניצחה 1:2 בחוץ את טרואה

בזמן שהעיר גועשת בעקבות הגעתו הצפויה של ליאו מסי, הקבוצה התקשתה מול העולה החדשה אך ביצעה קאמבק בזכות שערים של חכימי (19) ואיקרדי (21). אמבפה בישל, ניימאר לא נכלל בסגל

תקציר הפסדה של ברצלונה 2:1 בהכנה מול רד בול זלצבורג/ספורט1

עונת 2021/22 בליגה הצרפתית יצאה אמש (שישי) לדרך עם 1:1 בין מונאקו לנאנט, וזו הייתה התוצאה גם בין ליון לברסט. אלא שמירב תשומת הלב הלכה לעבר פריז סן ז'רמן, שפתחה את העונה עם 1:2 קשה בחוץ על טרואה העולה החדשה, עדיין בלי ניימאר וכמובן בלי מסי שמתקרב לחתימה.

מאורו איקרדי פריז סן ז'רמן חוגג עם יוליאן דראקסלר. GettyImages
הסתדרו בינתיים בלי ניימאר וגם בלי מסי. איקרדי ודראקסלר חוגגים/GettyImages

טרואה - פריז סן ז'רמן 2:1

פריז גועשת ונרגשת לקראת הגעתו הצפויה של לא אחר מאשר ליאונל מסי. ובינתיים, סגנית האלופה פתחה עונה בליגה הצרפתית עם משחק נוח על הנייר מול העולה החדשה, שהסתיים בניצחון קשה. פוצ'טינו פתח בהרכב החזק העומד לרשותו עם קיליאן אמבפה הכוכב הגדול וגם עם המוחתמים של הקיץ אשרף חכימי וג'ורג'יניו ויינאלדום. מי שלא שיחקו היו ניימאר שרק חזר מחופשה, מרקו וראטי וכמובן גם סרחיו ראמוס שעדיין פצוע ומחכה לבכורה שלו. פתיחת המשחק הייתה שייכת למארחת, שעלתה ליתרון מפתיע מאוד מרגלי וואליד אל חג'אם בדקה התשיעית. אלא שכעבור 10 דקות אנדר הררה הכניס כדור עומק לחכימי. המגן התוקף הסתנן לרחבה ומזווית קשה ירה פנימה. כעבור שתי דקות בלבד קיליאן אמבפה מצא את מאורו איקרדי, שהשתחרר יפה מהשומר שלו ובעט לרשת. ניצחון בכורה לפריז במשחק הבכורה ועם הסגל שיעמוד לרשות פוצ'טינו העונה, עוד הרבה מאוד ניצחונות מחכים לאוהדי הקבוצה העונה.

עוד בוואלה!

עו"ד של ליאונל מסי כבר בצרפת, הכוכב יוצג בפ.ס.ז' בשלישי

לכתבה המלאה
ז'לסון מרטינס שחקן מונאקו. רויטרס
שער היתרון שלו לא החזיק מעמד. ז'לסון/רויטרס

מונאקו - נאנט 1:1

המארחת, שרשמה עונה מוצלחת מאוד אשתקד ופתחה גם את הנוכחית טוב מאוד עם 0:2 בחוץ על ספרטה פראג במוקדמות ליגת האלופות, שמטה שתי נקודות אחרי שכבר הובילה. ז'לסון מרטינס סידר יתרון למונאקו בדקה ה-14 עם סיומת יפה אחרי מסירת רוחב של קאיו הנריקה הברזילאי משמאל וקבע 0:1. ז'אן שארל קסטלטו הצליח לאזן עם נגיחה בדקה ה-42 וקבע את תוצאת המשחק בזכות חולמנות של ההגנה והגבהה טובה של מוזס סימון הניגרי.

ליון - ברסט 1:1

פטר בוס החל את הקדנציה שלו בליגה הצרפתית עם תיקו ביתי מאכזב מול ברסט. ליון החזיקה בכדור יותר מ-77 אחוזים מהזמן במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-43 נעקצה על ידי אירבן קרדונה, שדהר באין מפריע והפציץ פנימה. אנתוני לופס מנע מברסט להשיג שער שני ובדקה ה-60 נכנס החלוץ האלג'יראי איסלם סלימאני, שאחרי שתי דקות כבר השווה מבישול של קרל טוקו אקמבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully