וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב ממשיכים לנתח: "הכי הגיוני - לחכות עם ים מדר עונה נוספת לפני ה-NBA"

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 8:55

שלושה עיתונאים שמסקרים את הסלטיקס עסקו ברכז הצעיר ("להשוות אותו לרונדו - לא הוגן"): סעיף השחרור יביא לכך שיגיע רק ב-2022?

ים מדר אחרי שנבחר בדראפט 2020 על ידי בוסטון סלטיקס/צילום: דני מרון. עריכה: ניר חן

אנשי התקשורת שמסקרים את בוסטון סלטיקס ממשיכים לנסות ולפצח את חידת ים מדר. בפודקאסט "ג'ינו טיים" עסקו העיתונאים טום ווסטרהולם, כריס גרנהאם וניקול יאנג ברכז הישראלי הצעיר, וניסו להעריך את סיכויים להגשים את חלום ה-NBA.

"זה מצחיק כמה אנשים מתעניינים בו, בין היתר כי לסלטיקס אין בחירה השנה ותמיד רוצים לדבר על החבר'ה הצעירים, יש לנו רק את הבחירה ה-45", הסביר ווסטרהולם. "ים בחור מעניין מאוד, יש לו חלקים מעניינים מאוד במשחק שלו. אני מאוד סקרן לצפות בו, אם הוא ישחק מספיק טוב, יבינו שהוא יכול לתרום כבר בעונה הקרובה. הוא יכול להיות שחקן מהנה מאוד, אין ספק שהוא טוב. הוא באמת מזכיר קצת את רייג'ון רונדו".

גרנהאם, שפרסם השבוע כתבת פרופיל אודות מדר ב"פורבס", הוסיף: "מאוד התרשמתי מהשיפור שלו, השיפור שלו בקליעה מבחוץ מאוד מרשים. הוא גם הפך יציב יותר בשנה האחרונה. הוא בדרך הנכונה, ובגלל זה גם הוזמן לליגת הקיץ. אני חושב שזה יהיה מאוד הגיוני עבור בוסטון להעניק לו חוזה דו-צדדי, אם מביאים אותו ונותנים לו להתפתח בליגת הפיתוח, זה מאוד הגיוני. אבל האם הם רוצים לשלם 700 אלף דולר כדי להביא אותו ולשים אותו בליגת הפיתוח? יהיה מעניין לראות את רמת הדחיפות של ים ושל הסוכן שלו, נראה שהם רוצים להגיע ל-NBA כמה שיותר מהר".

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ממשיך לסקרן את אנשי בוסטון. מדר/ברני ארדוב

גרנהאם הוסיף ואמר: "מאוד כיף לצפות בו. להשיג אותו בסיבוב השני בדראפט היה מצוין, יש לו סט כישורים נהדר - אבל זה תלוי בקליעה. גם בהגנה הוא לא רע בכלל, יש לו הרבה מאוד מקום לשיפור. רונדו היה גאון, ים מוסר מלהיב, אבל להשוות אותו לרונדו זה לא הוגן. יהיה מעניין לראות כמה זמן הוא יקבל בליגת הפיתוח, יכול להיות שפייטון פריצ'ארד לא ישחק בכל המשחקים. יכול להיות שהוא יקבל כמות דקות רצינית".

יאנג סיכמה: "הייתי חושבת שהסיכוי שהוא יחתום כבר לעונה הקרובה בבוסטון נמוך יחסית, אבל יש חור קטן בעמדת הרכז. בגלל שיש לו חוזה בישראל לעוד עונה, אני יכולה להעריך שבבוסטון יחכו איתו עוד שנה, אלא אם הוא ממש ירשים. לחכות עוד שנה זה כנראה הכי הגיוני. זה גם יהיה תלוי האם יחתימו רכז מחליף חדש. אם לא העונה, אין ספק שהוא יגיע בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully