וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר על ההצעות מאירופה: "הפוקוס שלי הוא ה-NBA, חושב רק על בוסטון"

הרכז הציב מטרות בריאיון ל"בוסטון גלוב": "נרגש להצטרף לטייטום, בראון וסמארט". דני איינג': "שחקנים עם כוח רצון כמוהו משתפרים כל הזמן"

ים מדר מתאמן בניו יורק לקראת ליגת הקיץ של ה-NBA/מתוך טוויטר

ים מדר ממשיך בניסיונותיו להגיע ל-NBA ולקבל חוזה בבוסטון. הרכז בן ה-21 אמנם עדיין משתייך להפועל תל אביב, כפי שקבע בית הדין של איגוד הכדורסל במהלך השבוע האחרון, אולם בשבוע שעבר המריא לסדרת אימונים אישיים בניו יורק, ובימים האחרונים אף פגש לראשונה את בכירי ההנהלה של הסלטיקס, שמתכננים לבחון אותו בליגת הקיץ.

הבוקר (חמישי) פורסם ריאיון שמדר העניק ל"בוסטון גלוב", בו הבהיר בין היתר שכדי להגשים את חלום ה-NBA, הוא מוכן לוותר על ההצעות שקיבל מאירופה - גם מקבוצות בכירות.

"אני נרגש מההתחלה החדשה בבוסטון, ולא מתכנן ללכת לשום מקום אחר. הפוקוס שלי הוא על ה-NBA, ואני נרגש מאוד להצטרף לשחקנים כמו ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון ומרכוס סמארט", הצהיר מדר. "אני רק רוצה לעבוד לצידם, כי מדובר בשחקנים שהתמחו במה שהם עושים, וממשיכים להשתפר מדי יום. זה סוג השחקנים שאני רוצה לעבוד איתם".

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
אוברדוביץ'? הראש רק ב-NBA. ים מדר/אודי ציטיאט

מדר לא חושש מהאתגר, ויודע שגם אם יצליח להתברג בסגל של הסלטיקס, לקבל דקות תהיה משימה קשה. "שום דבר לא הובטח לי במהלך הקריירה. בכל מקום שאני מגיע אליו, אני עובד קשה כדי להרוויח את המקום שלי בקבוצה. זה דבר שאני רגיל אליו. לעבוד קשה? אני יודע איך עושים את זה", אמר. "אני חושב שזה מה שמפריד ביני לבין שחקנים אחרים שגדלתי איתם. בגיל צעיר יותר, לא יכולת לשים לב להבדלים בינינו כי אני לא גבוה במיוחד ולא סופר אתלטי. רק העבודה הקשה שלי הביאה אותי למקום שאני נמצא בו היום".

הסקאוט הבינלאומי של בוסטון, בנאש מאטקביצ'יוס, אמר ש"מדר שחקן שחי על הקצה, זה מה שאהבנו בו", וגם דני איינג', נשיא המועדון לשעבר, החמיא ואמר ש"האמנו ברוח התחרותית שלו. ילדים כמוהו, עם רצון עז ותחרותיות ברמה גבוהה, בדרך כלל הולכים ומשתפרים כל הזמן. האמנו שהוא ימשיך להתפתח בזכות התשוקה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully