וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר ייפגש עם ראשי הסלטיקס: "הוא רוצח על הפרקט, מזכיר את רייג'ון רונדו"

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 16:44

ב"פורבס" פרסמו כתבת פרופיל אודות הרכז, שינסה להרשים את ראשי בוסטון. יוגב ברדוגו, שמכיר אותו מגיל צעיר: "שחקן מסוג אחר"

ים מדר אחרי שנבחר בדראפט 2020 על ידי בוסטון סלטיקס/צילום: דני מרון. עריכה: ניר חן

ים מדר המריא בשבוע שעבר לבוסטון, בתקווה להרשים את ראשי הסלטיקס בליגת הקיץ ולהגשים את חלום ה-NBA שלו. עדות לעניין שמעורר הרכז הישראלי הצעיר מעבר לים ניתן היה לקבל גם היום (שני), עם פרסום כתבת פרופיל אודותיו באתר "פורבס".

אותה כתבה בעיקר שרטטה את מערכת היחסים של מדר עם יוגב ברדוגו, מנהל של מחנות כדורסל בארצות הברית - באחד כזה נכח מדר עצמו כבר בגיל 14. "מאז שהגיע לארצות הברית בשבוע הראשון של יולי", נכתב ב"פורבס", "מדר בעיקר התאמן עם ברדוגו בקולג' של ניו ג'רזי, בית של המחנה שלו. הם התאמנו גם במנהטן. ביום שני ימריא לבוסטון ל-48 שעות, שם יפגוש את ראשי הסלטיקס ויערוך מולם מספר אימונים. לאחר מכן יטוס ללוס אנג'לס לעשרה ימים של הכנות, לפי שישוב לבוסטון לליגת הקיץ".

ברדוגו התבקש לתאר את סגנון המשחק של מדר וסיפר: "חכם, שונה, הוא רוצח על הפרקט. הוא תמיד מחפש לתקוף, גם בהתקפה וגם בהגנה. הוא קוסם בפיק אנד רול, חכם הרבה מעבר לגיל שלו בכל הנוגע ל-IQ. לימדו אותו לשחק כדורסל ברמה גבוהה מאוד כבר בגיל צעיר, אבל זה גם בזכותו. הוא פשוט שחקן אחר. הוא מנהל משחק אמיתי, מנהיג אמיתי".

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
אוהדי בוסטון יהנו ממנו? מדר/דני מרון

בכתבה עסקו בין היתר בשיפור של מדר בקליעה מחוץ לקשת מ-27.4 אחוז ל-40.9 אחוז בעונה שעברה. "היכולת שלו לייצר מצבי קליעה וקבלת ההחלטות שלו ברמות אחרות לגמרי", הוסיף ברדוגו. "הוא ברמה גבוהה מאוד. הוא מקבל החלטות יוצאות מהכלל ולוקח זריקות מצוינות, זו אחת הסיבות לשיפור באחוזים. בהגנה הוא לוחמני, מלוכלך, כמו כלב. הוא הכי מרגש שיש".

כשהתבקש ברדוגו להשוות בין מדר ובין שחקן NBA נוכחי, אמר: "הוא יכול לתת לך 25 נקודות, אבל זה לא מי שהוא. אם יש לו 7-8-9, הוא יהיה מרוצה. היה עוד רכז ששיחק בצורה דומה והביא לסלטיקס אליפות - קראו לו רייג'ון רונדו. אני אוהב מאוד את השוואה הזאת. ים ווינר, הוא משחק כדי לנצח, הוא לא מחפש את הסטטיסטיקות, הוא בחור קבוצתי שמשחק עם נשמה, עם תשוקה. אני חושב שהוא הולך להצית את הדמיון של אוהדי בוסטון ואוהדי ה-NBA. הוא נולד לעשות את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully