וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוסטון מחכים לבחון את ים מדר: "צריך להתרגש מהאפשרות שיהיה הרכז המחליף"

כתבי הסלטיקס עוקבים מקרוב אחרי הרכז הישראלי לקראת הופעתו בליגת הקיץ. דיבלר ששיחק איתו בהפועל תל אביב: "הוא בוגר לגילו"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

בבוסטון ממשיכים להתעניין בים מדר. רכז הפועל תל אביב המריא לארצות הברית ואמור ללבוש את מדי הסלטיקס בליגת הקיץ, ובתקשורת המקומית מצפים לבחון אותו לאורך משחקים שלמים, ולא להסתפק בסרטוני ההיילייטס המרשימים שלו.

אמש (רביעי) פורסמה בבלוג CelticsWire סקירה נרחבת על מדר, שנבחר על ידי בוסטון בבחירה ה-47 בדראפט 2020, ומחזיק בסעיף יציאה נוח יחסית מהפועל תל אביב. "הסלטיקס צריכים להתרגש מהאפשרות שמדר יהיה אחד הרכזים המחליפים בעונה הבאה, כי לקבוצה חסר הרבה עומק בעמדה הזאת", כתבו. "למדר יש סייז טוב לרכז ב-NBA, ולמרות שעדיין לא ברור איך הקליעה המשופרת שלו תיראה בקשת השלוש הרחוקה יותר ב-NBA, חלק מהיתרונות שלו אמורים להיות מתורגמים די בקלות למשחק שמשוחק בליגה. המהירות והיצירתיות שלו יעזרו לו בכל רמה, וגם בתור פינישר הוא יילך וישתפר, וכבר מראה סימנים אופטימיים".

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
מעקב צמוד. מדר/אודי ציטיאט

עוד נכתב כי "הגנתית, התחרותיות והזריזות שלו יכולים להפוך אותו לשומר מעל הממוצע. הוא עדיין לא מספיק חזק פיזית, אבל זה נכון לגבי הרבה שחקנים בני 20, וקל לשפר את זה. מבחינת אוהדי הסלטיקס, ליגת הקיץ עשויה להיות המקום שבו מדר הופך מתעלומה בינלאומית לחלק מהפיתרון של הקבוצה בעמדת הרכז".

אמש פרסמו ב"אתלטיק" כתבת היכרות עם מדר, אליה התראיין שחקן הפועל תל אביב בעונה החולפת, ג'ון דיבלר. "ים בוגר מאוד לגילו. לא קל לשחקן בגיל שלו להשתלט על קבוצה מקצוענית, במיוחד לא בליגה הישראלית שמלאה בשחקנים זרים, אבל ים בטוח מאוד ביכולות שלו", אמר דיבלר. "יכולת להרגיש את הנוכחות שלו, את איך שהוא מרגיש שייך לרמות האלה. יש לו ביטחון עצמי גבוה. הוא לא שחצן, אלא בטוח בעצמו ברמה של 'לא חשוב מה הגיל שלי, אני שייך לכאן'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully