וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטפן קרי הישראלי" או "פטריק בברלי הישראלי"? בארה"ב תוהים לגבי ים מדר

העיתונאים שמסקרים את בוסטון ממשיכים לעסוק ברכז הישראלי הצעיר. מומחה הדראפט של ESPN: "יש לו כישרון גדול, אני נלהב לראות אותו"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

ים מדר המריא השבוע לבוסטון, בניסיון להרשים את ראשי הסלטיקס ולזכות בחוזה ב-NBA. בינתיים, חלק מהעיתונאים שמסקרים את הקבוצה ממשיכים לנסות ולתהות על קנקנו של הרכז הישראלי הצעיר.

"הוא סטפן קרי הישראלי", הכריז מומחה הדראפט של ESPN פראן פרשילה. "לא ראיתי אותו כבר שנה, אבל צפיתי בו פעמים רבות קודם לכן. הוא גארד קולע, יש לו כישרון גדול. אם לא הייתם יודעים, הייתם חושבים שהוא מגיע משיקגו, ניו יורק או אינדיאנה. הוא כישרון התקפי מלהיב. הסלטיקס בחרו בו בראיה לטווח ארוך, אני נלהב לראות אותו".

העיתונאי כריס פורסברג הוסיף: "אוהדי הסלטיקס נלהבים מאוד והם הולכים ליהנות ממנו מאוד".

גם המנחה של הפודקאסט Locked On Celtics ג'ון קראליס התייחס למדר ואמר: "יש לו הרבה אנרגיה. דיברתי עם מומחה דראפט שכינה אותו "פטריק בברלי הישראלי", שנשמע קצת מעליב במובן מסוים. אבל הוא מעצבן שחקנים, וזו מחמאה. בניגוד לבברלי, יש לו קליעה נקיה - וזו היתה הביקורת הגדולה ביותר עליו. הוא קלע ב-40 אחוז ל-3 בליגה הישראלית, זה מצוין, המסירות שלו יוצאות מהכלל, היו לו כמה מסירות מדהימות. יש לו את כל הכלים, כשרואים את סרטוני הביצועים שלו זה מאוד מלהיב. הוא גדול יחסית לרכז, מעט רזה, אבל הוא עוד צעיר".

קראליס הוסיף ואמר: "הוא יגיע לליגת הקיץ ונוכל לצפות בו מקרוב. אני תוהה איך הוא יגיב לרמת התחרותיות של ה-NBA, כי הליגה הישראלית טובה, אבל הדוגמא בה אני משתמש היא בראד וונאמייקר. הוא היה מדהים מחוץ ל-NBA, הוא עשה דברים מדהימים באירופה, אבל ב-NBA היתה נפילה גדולה מבחינתו. אני לא יודע אם את מה שראינו בישראל אפשר לתרגם ל-NBA, אבל ים צעיר, יש לו המון אנרגיה, הוא עובד קשה ויש לו את הבסיס. אם יחשבו שהוא מוכן, יחתימו אותו. אם לא, אפשר לשלוח אותו בחזרה לאירופה ולאפשר לו להתפתח. האם הוא יכול להחליף את מרכוס סמארט? אולי, אבל קשה לדעת עדיין".

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully