וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטות חדשות של פרס נחשפו: "רונאלדו אידיוט וחולה, מוריניו לא נורמלי"

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 9:25

בספרד פרסמו הקלטות נוספות של נשיא ריאל מדריד, הפעם נגד הפורטוגלים: "רונאלדו משוגע, את מוריניו אף אחד לא אוהב וקואנטראו? חתיכת חרא טיפש"

תקציר ניצחונה של ספרד 3:5 על קרואטיה בהארכה בשמינית גמר היורו/ספורט1

אחרי פרסום ההקלטות הסודיות של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, שאמר בעבר דברים פוגעניים ושנויים במחלוקת נגד כמה משחקני הקבוצה, היום (רביעי) מפרסמים בספרד הקלטות נוספות, בהן מלכלך פרס גם על כריסטיאנו רונאלדו וז'וזה מוריניו.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
"משוגע, חולה, לא נורמלי". רונאלדו/AP

"רונאלדו משוגע", נשמע פרס אומר בהקלטה. "הוא אידיוט, אדם חולה, לא נורמלי. אם הוא היה נורמלי, הוא לא היה עושה את מה שהוא עושה. למה אתה חושב שהוא עושה את הדברים הטפשיים האלו?".

"ז'וזה מוריניו וסוכנו ז'ורז'ה מנדש מלאים באגו", הוסיף פרס. "שניהם לא נורמלים, שניהם מפונקים ואף אחד לא אוהב אותם". לסיום דיבר הנשיא על פאביו קואנטראו הפורטוגלי, ששיחק בעבר בקבוצה: "הוא טיפש מאוד, אין לו שכל וזה משפיע על הקבוצה. הוא חתיכת חרא ומוריניו אידיוט".

אתמול פורסמו גם כן הקלטות של פרס, שהוקלט ב-2006 כשהוא מבקר בצורה ישירה שתי אגדות של ריאל מדריד - איקר קסיאס וראול.

"קסיאס הוא לא שוער בסטנדרטים של ריאל מדריד, מה אני יכול להגיד?", נשמע אומר פרס בהקלטה, "הוא לא היה, ולעולם לא יהיה. הוא כישלון גדול שלנו. הבעיה היא שאנשים מעריצים אותו, אוהבים אותו, מדברים איתו, אני לא מבין למה מגנים עליו כל הזמן. הוא אחד הבלופים הגדולים שלנו, כשהשני הוא ראול. שני הבלופים הכי גדולים של ריאל מדריד. הראשון הוא ראול והשני קסיאס".

פרס הוסיף ש"ראול הוא רע, הוא מאמין שמדריד היא שלו, ומנצל כל מה שבקבוצה הזאת למטרותיו האישיות. הוא דמות שלילית, הוא הורס את ריאל, ושחקנים חושבים שריאל רעה, ולא הוא. זה נורא כמה שהוא רע". ראול, שיאן ההופעות במדי ריאל, אחרי פרישתו היה מאמן ריאל קסטייה למשך שנתיים, וכעת מאמן הקבוצה עד גיל 15.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו עם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. רויטרס
רונאלדו ופרס בימים יפים יותר/רויטרס

בנוסף, פרס נשמע בהקלטה מבקר את שאר שחקני הסגל: "השחקנים האלה מאוד אנוכיים, אי אפשר לבנות עליהם שום דבר. אם סמכת עליהם, עשית טעות, כי מהר מאוד הם יאכזבו אותך, זה מגוחך".

אחרי שהדבר עורר סערה, פרס טען שפרסום ההקלטות אינו מקרי, על רקע פרשת הסופר ליג והמאבק של אופ"א ולה ליגה נגד המהלך הגדול שיזם נשיא ריאל מדריד. בהצהרה שפורסמה באתר של ריאל מדריד נמסר מפרס: "המשפטים שפורסמו הן חלק משיחה שהוקלטה על ידי העיתונאי חוסה אנטוניו אבלאן, שניסה למכור אותן כבר שנים, ללא הצלחה. זה מפתיע שעכשיו, על אף הזמן שעבר, העיתון 'אל קונפידנסיאל' בחר לפרסם אותן היום. אלה משפטים שהוצאו מהקשרם כחלק משיחה כוללת.

"כמו שאני מבין את זה, העובדה שפורסמו רק עכשיו, אחרי כל כך הרבה שנים, היא בגלל החלק שלי בקידום הסופר ליג. מעכשיו הסוגיה בטיפול עורכי הדין שלי, שבוחנים דרך פעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully