וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס חתם לשנתיים בפריז סן ז'רמן: "לעולם לא אשכח את היום הזה"

אחרי 16 שנים בריאל, הבלם הצטרף בהעברה חופשית: "זה שינוי גדול בחיי". אל חלאיפי התגאה: "שמנו יד על אחד הגדולים בהיסטוריה"

היום הראשון של סרחיו ראמוס כשחקן פריז סן ז'רמן/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

פריז לובשת חג: סגנית אלופת צרפת, פריז סן ז'רמן, הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של אחד הבלמים הכי גדולים בשנים האחרונות, סרחיו ראמוס, שבגיל 35 חתם לשנתיים במועדון הפאר. ראמוס, שסיים את חוזהו בשורות הבלאנקוס, עוזב את הקבוצה הספרדית אחרי 16 שנים מופלאות כולל ארבע זכיות בליגת האלופות.

"אני מאושר להצטרף לפריז סן ז'רמן. זה שינוי גדול בחיי, אתגר חדש, יום שלא אשכח לעולם", אמר ראמוס לאתר הרשמי של המועדון. "אני גאה להיות חלק מהפרוייקט השאפתני הזה, להצטרף לקבוצה עם שחקנים גדולים. מדובר במועדון שכבר הוכיח שהוא נמצא ברמה הכי גבוהה בעולם, עם יסודות מוצקים. אני רוצה להמשיך להשתפר ולגדול בפריז, ולעזור לקבוצה לזכות בתארים".

נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי התגאה בהחתמה ואמר: "פריז מקבלת את פניה היום לאחד השחקנים הגדולים של דורנו. סרחיו הוא שחקן שלם, אחד משחקני ההגנה הטובים בכל הזמנים. הוא לוחם ללא פשרות, מנהיג ומקצוען אמיתי. הניסיון והשאיפות שלו מתאימים בצורה מושלמת לשאיפות של המועדון".

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד הפצוע ביציע. David S. Bustamante, GettyImages
רכש נוצץ במיוחד. ראמוס/GettyImages, David S. Bustamante

הבלם ששיחק עד עתה בשתי קבוצות בלבד בקריירה (סביליה וריאל מדריד), יהיה ההחתמה השלישית הקיץ של פריז סן ז'רמן, אחרי צירופם של ג'ורג'יניו ויינאלדום ואשרף חכימי. ההחתמה הבאה בתור אמורה להיות של ג'יג'י דונארומה, שוער נבחרת איטליה שמציג יכולת נהדרת ביורו.

זכור, ראמוס סיים את חוזהו בתום העונה שעברה, ולא אהב את ההצעה שקיבל מריאל מדריד, שכללה גם קיצוץ בשכרו. "בחיים לא חשבתי שהיום הזה יגיע", כתב ראמוס בפוסט נרגש באינסטגרם אחרי שהחליט להיפרד ממועדון הפאר הספרדי. "אבל לכל דבר יש גם התחלה וגם סוף. היום אני נפרד מהבית שלי, מהאוהדים המסורים, חבריי לקבוצתו והחלוצה הזו שנתתי לה את הלב והנשמה. היום אני אומר שלום לריאל מדריד. אני לא יכול לבטא במילים עד כמה אני אסיר תודה וגאה כשאני מסתכל לאחור על המסע הזה שנמשך 16 שנים".

ראמוס כבש לא פחות מ-101 שערים ב-671 משחקים במדי ריאל מדריד בכל המסגרות, כשהשיא שלו היה בעונת האליפות 2019/20 עם 11 בליגה ו-13 בסך הכול. הוא היה אחד השחקנים הדומיננטיים במועדון במשך שנים, ירש את סרט הקפטן מאיקר קסיאס וסך הכול היה שותף לארבע זכיות בליגת האלופות וחמש אליפויות. ראמוס הוא השחקן עם כמות ההופעות הרביעית בהיסטוריה של ריאל מדריד בליגה - 469. בנוסף, הוא זכה ב-22 תארים עם הבלאנקוס, רק פאקו חנטו זכה ביותר (23). מרסלו ומאנולו סאנצ'יס זכו בכמות תארים זהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully