וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הפלסטינית: "מבקשים מברצלונה לשקול מחדש את קיום המשחק בירושלים"

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 19:13

"צר לנו על החלטת ברצלונה לקיים משחק בעיר הכבושה של ירושלים, זה פוגע במיליוני ערבים", כתבו בהתאחדות הפלסטינית על משחק הראווה

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 4:0 (גמר גביע המלך)/ספורט1

התאחדות הכדורגל הפלסטינית הגיבה היום (שני) למשחק הראווה המתוכנן של ברצלונה מול בית"ר ירושלים. במכתב שיועד לקבוצת הפאר הקטלאנית, נכתב בין היתר: "צר לנו על החלטת ברצלונה לקיים משחק ידידות נגד בית"ר בעיר הכבושה של ירושלים. אנחנו מבקשים מהמועדון לשקול מחדש את מיקום המפגש... בעוד ההתאחדות הפלסטינית מכבדת את הזכות של כל קבוצה לשחק מול כל קבוצה אחרת, חשוב להזכיר שבירושלים יש שטחים כבושים".

עוד נכתב כי "ב-2013, כשהמועדון עם המוטו, 'יותר מעוד מועדון' הגיע לפלסטין וישראל עם מסר של שלום, שני הצדדים היו יכולים להזדהות. היום, המסר הזה נראה מעורפל עבור מיליוני פלסטינים, מיליוני ערבים וכל אותם אנשים שמאמינים במאבק נגד גזענות".

ליאונל מסי, ברצלונה, בכותל המערבי. ברני ארדוב
שוב לא שקט. מסי בביקור הקודם עם ברצלונה/ברני ארדוב

בהתאחדות הפלסטינית הוסיפו והזכירו כי "בבית"ר ירושלים מעולם לא היה שחקן ערבי בסגל. שחקנים צ'צ'נים שהגיעו הושפלו על ידי האוהדים ונאלצו לעזוב. לבית"ר יש קבוצת אוהדים בשם "לה פמיליה", שנוסעת עם הקבוצה לכל המשחקים ומעורבת באופן ישיר במקרי ונדליזם, טרור ואלימות נגד פלסטינים. שירי העידוד שלהם כוללים סלוגנים גזעניים, עלבונות על רקע דתי וקריאות לשרוף כפרים ערבים ולהרוג ערבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully