וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ארסנל הפסידה 2:1 להיברניאן, דורטמונד ניצחה 0:2 את גיסן

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 22:36

התותחנים היו רחוקים מלהרשים נגד הקבוצה הסקוטית וספגו שער מביך במיוחד למרות שחקנים בכירים רבים ששיחקו עבורם

תקציר גמר היורו: איטליה גוברת 2:3 על אנגליה בפנדלים וזוכה בטורניר, אחרי 1:1 בתום 120 דקות/ספורט1

הקבוצות הבכירות אירופה עדיין חסרות שחקנים רבים שהשתתפו ביורו או בקופה אמריקה, אך גם כך הן ממשיכות בהכנות שלהן לקראת העונה הקרובה.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. SNS Group, GettyImages
פתח בהרכב ארסנל. אובמיאנג/GettyImages, SNS Group

היום (שלישי) בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:2 את גיסן. הקבוצה של מרקו רוזה פתחה בהרכב שכלל כמה שחקנים בכירים כמו מרקו רויס, יוליאן בראנדט, מחמוד דאהוד, ניקו שולץ, פליקס פסלאק ומרווין היץ, לא התקשתה במיוחד מול קבוצת החובבים הגרמנית. אנסגר קנאוף כבש את השער הראשון בדקה ה-34 אחרי בישול של בראנדט ושטפן טיגס הכפיל וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-42 אחרי בישול של דאהוד. במחצית השנייה החליף המאמן את כל 11 השחקנים שפתחו והעלה במקומם שמות מוכרים פחות.

גם ארסנל קיימה משחק אימון והפסידה 2:1 להיברניאן הסקוטית. התותחנים פתחו בהרכב שכלל כמה שמות מוכרים ובראשם פייר אמריק אובמיאנג, אבל גם וויליאן, מוחמד אלנני, איינזלי מייטלנד ניילס, ריס נלסון, פאבלו מארי, סדריק סוארס ואדי אנקטייה. מרטין בויל סידר לסקוטים יתרון בדקה ה-21 אחרי טעות גדולה של השוער ארתור אוקוונקו בן ה-19. דניאל מקאי הכפיל בדקה ה-69. ניקולא פפה, שנכנס כמחליף במחצית לצד אמיל סמית' רואו, תומאס פארטיי, אלכסנדר לקאזט ועוד שחקנים בכירים, החמיץ פנדל בדקה ה-73. סמית' רואו צימק בדקה ה-82.

* אלי דסה פתח בהרכב ויטסה, בישל והוחלף במחצית של המשחק בו ההולנדים ניצחו 1:2 את אופי כרתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully