וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י דונארומה: "חוויתי במילאן דברים נהדרים שלא אשכח"

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 23:36

שוער הרוסונרי ומצטיין היורו נפרד מקבוצתו בפוסט באינסטגרם לפני החתימה בפ.ס.ז': "יש לי כבוד לצבעים של המועדון"

שחקני נבחרת איטליה חוגגים את הזכייה ביורו/רויטרס

ג'אנלואיג'י דונארומה העלה היום (שלישי) לאינסטגרם מכתב פרידה ממילאן. השוער בן ה-22, שצפוי להיות מוצג עוד השבוע בקבוצתו החדשה פריז סן ז'רמן, נפרד מסגנית אלופת איטליה אחרי שש שנים בבוגרים ועוד שנתיים בנוער וכמובן אחרי שנבחר לשחקן המצטיין של היורו, בו זכה יחד עם איטליה.

שוער מילאן, ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
יחתום בפריז סן ז'רמן עוד השבוע. דונארומה/GettyImages

דונארומה כתב וכתב: "חלק מההחלטות הן קשות, אבל הן חלק מהתבגרות וגדילה של אדם. הגעתי למילאן כשהייתי קצת יותר מילד ולבשתי את החולצה הזו במשך שמונה שנים עם גאווה. נלחמנו, סבלנו, ניצחנו, התאחדנו, הכול עשיתי יחד עם החברים שלי לקבוצה, עם המאמנים שלי, עם כל אלה שהיו ועדיין חלק מהמועדון, יחס עם האוהדים שלנו שהם חלק משמעותי ממה שהייתה המשפחה שלי במשך שנים רבות.

"במדי הרוסונרי גם השגתי ציוני דרך אישיים חשובים, כמו בכורה בגיל 16 בסרייה A. חוויתי דברים נהדרים ולא אשכח אותם לעולם. עכשיו הגיע הזמן להיפרד. זו הייתה החלטה לא קלה ויהיה קשה להסביר את זה בפוסט או אולי בלתי אפשרי להסביר את זה בפוסט כי הרגשות העמוקים ביותר הם קשים לתרגום במילים. מה שאני יכול לומר זה שלפעמים זה הזמן הנכון לשנות, לחפש אתגרים חדשים, לצמוח ולמצוא דברים שישלימו אותך. כל הרוסונרים שפגשתי יישארו לנצח בלב שלי כחלק חשוב וקריטי במסלול החיים שעשה אותי מי שאני. אני מאחל למילאן את כל ההצלחה האפשרית ואני עושה את זה מעומק הלב ועם כבוד לצבעים האלה, תחושה שהמרחק והזמן לא יוכלו למחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully