וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הגארד קינן אוואנס חתם

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 20:10

הגארד (25, 1.91) שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לקבוצה של יאניס ספרופולוס אחרי עונה מצוינת בהפועל חיפה בה רשם 18.5 נקודות ו-6.4 אסיסטים למשחק. האדומים יקבלו כ-30 אלף דולר

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום: לילך וייס

מכבי תל אביב החתימה היום (שלישי) את שחקנה של הפועל חיפה בעונה שעברה, הגארד האמריקאי קינן אוואנס, על חוזה לשנתיים. על מועמדותו של אוואנס למכבי תל אביב פורסם לראשונה בוואלה! ספורט כבר במהלך חודש מרץ. המשמעות המיידית היא שכריס ג'ונס צפוי לקבל הודעה על אי מימוש האופציה עליו לעונה הבאה.

הפועל חיפה צפויה לקבל כ-30 אלף דולר בעקבות החתמתו של אוואנס. חוקי ליגת העל קובעים כי אם זר עובר מקבוצה אחת לשנייה, ומשתדרג בשכרו, הקבוצה שממנה עבר תקבל מהקבוצה הקולטת סכום ששווה ל-20 אחוז מההפרש בשכר ברוטו בין החוזה החדש לישן שלו.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול קינן אוואנס שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
העונה הם ישתפו פעולה. אוואנס מול ווילבקין/לילך וייס רוזנברג

אוואנס (25, 1.91), יליד טקסס, בנו של קני אוואנס, קופץ לגובה אולימפי, שיחק באוניברסיטת טקסס טק. הוא פרץ בשנתו השלישית במכללה עם 15.4 נקודות, 3 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים למשחק, בעונתו האחרונה השתדרג ל-17.6 נקודות, 3.2 אסיסטים ו-3 ריבאונדים, נבחר לחמישייה השנייה באול אמריקן וקלע סל ניצחון מדהים נגד טקסס בדרך ל-38 נקודות.

את עונתו הראשונה כמקצוען העביר אוואנס בליגת הפיתוח. הוא חתם על חוזה דו צדדי בדטרויטר ושיחק בקבוצת הפיתוח - גראנד ראפידס דרייב. בינואר 2019 שוחרר מדטרויט ועבר לדלאוור בלו קואטס מליגת הפיתוח.

בקיץ 2019 יצא לראשונה לאירופה וחתם באיגוקאה הבוסנית במדיה זכה באליפות המקומית. הקיץ עבר להפועל חיפה, ומיד הפך לאחד הכוכבים הגדולים בליגה. הוא קלע 18.5 נקודות, הוסיף 6.4 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים בממוצע. נגד מכבי תל אביב רשם בשלושה משחקי ליגה 19.3 נקודות, 8 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully