וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד מתחרט שעזב את מכבי תל אביב: "ההחלטה הקשה בקריירה"

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 15:30

הסקורר הוותיק נזכר בערגה בימיו בהיכל בעונת 2011/12: "יכולתי להישאר שם במשך הרבה שנים. בלאט הוא הסיבה שהקריירה שלי חזרה למסלול"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

קית' לנגפורד מתקשה לשכוח את התקופה הקצרה שלו במכבי תל אביב ומודה: אני מתחרט שעזבתי. הסקורר הוותיק שממשיך לקלוע בצרורות גם בגיל 37, התראיין היום (שני) ל"יורוהופס" ונזכר בערגה בעונת 2011/12, בה זכה עם מכבי תל אביב באליפות, גביע המדינה, גביע ווינר ואליפות הליגה האדריאטית.

מיד עם סיומה של אותה עונה נראה היה שלנגפורד ימשיך בשורות הצהובים, אבל בסופו של דבר הוא בחר לעבור למילאנו, והשאר היסטוריה: מכבי תל אביב המתחדשת, עם טייריס רייס וריקי היקמן, עלתה על חשבונו לפיינל פור אחרי סדרת פלייאוף דרמטית, והמשיכה לזכייה סנסציונית ביורוליג.

כמעט עשור לאחר מכן, לנגפורד רחוק מלהיות בטוח שלקח את ההחלטה האחרונה באותו קיץ.

שחקני מכבי תל אביב קית' לנגפורד, דייויד בלו. ברני ארדוב
עזב מוקדם מדי? לנגפורד עם בלו/ברני ארדוב

"אני בהחלט חושב שמכבי תל אביב הייתה יכולה להיות הקבוצה שלי למשך הרבה שנים. לעזוב את מכבי הייתה ההחלטה הכי קשה שקיבלתי בקריירה", אמר. "שוחררתי מחימקי אחרי שהייתי בסיטואציה לא טובה שם עם המאמן רימאס קורטינאיטיס, והייתי מחוסר עבודה במשך כמה חודשים. בסופו של דבר, דיוויד בלאט הרים לי טלפון. אני חושב שהוא באמת הסיבה שהקריירה שלי הצליחה לחזור למסלול שלה. הייתי במצב לא טוב. כשהגעתי למכבי, לא היה לי ביטחון בעצמי. אבל איך שגדלתי באותה עונה, כל הדברים שלמדתי, כמה הרגשתי נוח בעיר ובקבוצה, היה קשה מאוד לומר למכבי 'לא' בסןף העונה. יכול להיות שטעיתי, כי מכבי תל אביב זאת הקבוצה היחידה שראיתי את עצמי נשאר בה עד לפני שנה או שנתיים".

כאמור, שתי עונות לאחר מכן מכבי תל אביב זכתה בגביע אירופה, ולנגפורד מודה שחשב על כך לא מעט בעבר. "אולי אם אני הייתי בקבוצה, מכבי לא הייתה זוכה בתואר. מי יודע, ככה הדברים הסתדרו. הכל פעל כמו שצריך למכבי באותה עונה, היו לה את כל השחקנים הנכונים. יכול להיות שהם הביאו לקבוצה שחקנים שמסוגלים לקלוע זריקות שאני לא הייתי מסוגל. יוצא לי לחשוב על זה הרבה, ולפעמים זה די מבאס", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully