וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז בלייזר: "סיימתי חוזה, כרגע אין שום מניעה שאמשיך"

פורוורד הצהובים התארח ב-103FM והתייחס לעונה החולפת שכללה התמודדות עם משבר הקורונה ולאחר מכן עם המצב הבטחוני

עוז בלייזר עבר בסיום הקיץ שעבר למכבי תל אביב לאחר שהפסיד לה בגמר הפיינל פור בשנתיים הקודמות. כעת, לאחר סיום עונה מתישה במיוחד הגיע הפורוורד לריאיון ב-103FM והתייחס לעונה החולפת, שכללה דחיות בלו"ז המשחקים בשל נגיף הקורונה, ואז לאחר מכן כללה גם התמודדות עם האתגרים שהציב המצב הבטחוני לאורך מבצע שומר חומות.

בתחילת דבריו סיכם בלייזר את העונה מנקודת מבטו: מאוד נהניתי השנה, היה לי כיף לשחק ברמות האלה. אין ספק, זה מועדון גדול מאוד, ומסודר וטוב", אמר והוסיף: "שיחקתי שנה לפני זה ביורקאפ, אבל היורוליג זה עדיין עוד שלב אחד למעלה. בשלבים מסוימים עשיתי עבודה טובה ובאחרים לקח לי קצת זמן להסתגל, להבין איפה אני נמצא ומה אני צריך לעשות טוב יותר. אני שמח שעשיתי את הצעד הזה , אני חושב שאני יכול לשחק ברמות האלה ואני כן מתאים והיה לי כיף להתמודד עם האתגר הזה".

לבלייזר אין עדיין תשובה לגבי העונה הבאה: "סיימתי את החוזה שהיה לי לשנה אחת והכול פתוח, צריך לחכות להתפתחויות ולראות מה יקרה", אך הוא ציין כי "רק סיימנו לפני יומיים, אנחנו עוד חוגגים ומנסים לנוח קצת מהשנה המטורפת שהייתה - 80 משחקים, עם קורונה, עם מלחמה באמצע, 30 ומשהו טיסות, המון שעות באוטובוס. הייתה עונה לא פשוטה בכלל, אז כרגע אני מתרכז בלנוח ולהתאושש".

עוד התייחס לתפקודו ביורוליג ובקבוצה בכלל: "אני חושב שהחצי גמר היה המשחק הכי טוב שלי, ללא ספק. הוא גם היה בסיטואציה חשובה מאוד, נגד חולון, ואני שמח שהיה לי חלק משמעותי במשחק הזה ועזרתי להביא את הגביע למועדון. היה לי קצת לפעמים חוסר יציבות מבחינת משחקים ביורוליג, אבל אני חושב שעשיתי עבודה טובה רוב הזמן. לדעתי השנה התפקיד שלי במכבי היה להיות זה שעולה מהספסל ונותן איזה פרץ של אינטנסיביות ושל אנרגיה, וזה לא תמיד התבטא בנקודות. ראיתם בעונה האחרונה שלפעמים אני יכול לקלוע 20 נקודות, אבל המטרה שלי היא לעשות מה שצריך כדי שהקבוצה תנצח. אני חושב שזה מה שהביא אותי למכבי - המנטליות של להיות ווינר. כשהייתי בקבוצות אחרות הגעתי ב-5 שנים האחרונות ל-4 גמרים, אז מבחינתי הניצחון הוא המטרה העליונה ויש הרבה דרכים להשיג אותו חוץ מנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully