וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אוסמה חלאיילה חתם לשלוש שנים

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 21:15

מחזיקת הגביע הודיעה על החתמתו של חלוץ בני סכנין בן ה-23, שאמר: "זה מועדון שכל שחקן שואף לשחק בו ומבחינתי זה ציון דרך חשוב מאוד בקריירה שלי", ואן לוון: "כמועדון אנחנו צריכים לפתח כישרונות כאלה ובמקביל להמשיך ולאתר שחקנים"

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של חלוץ בני סכנין אוסמה חלאיילה לשלוש השנים הקרובות עם אופציה להארכה בעונה נוספת. חלאיילה בן ה-23 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במועדון ויצטרף אל חבריו החדשים שפתחו כבר את ההכנות לקראת עונת 2021/22. חלאיילה הוא השחקן השני שמצטרף אל הצהובים הקיץ אחרי עידן נחמיאס.

אוסמה חלאיילה שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שני מיליון שקל תמורת 75% מהכרטיס. חלאיילה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמן הקבוצה, פטריק ואן לוון, הוסיף: "אנחנו שמחים ששחקן מוכשר כמו אוסמה שעשה התקדמות מרשימה בשנים האחרונות במדי קבוצתו, מצטרף למכבי תל אביב. כמועדון אנחנו צריכים לפתח כישרונות כאלה ובמקביל להמשיך ולאתר שחקנים בישראל שיכולים לחזק את הקבוצה".

לאחר החתימה על החוזה, חלאיילה, אמר לאתר הרשמי: "מכבי תל אביב הוא מועדון שכל שחקן שואף לשחק בו ומבחינתי זה ציון דרך חשוב מאוד בקריירה שלי. אני שמח שניתנה לי האפשרות להצטרף למועדון מוביל בכדורגל הישראלי ועכשיו אעבוד קשה כדי להצדיק את האמון שניתן בי. מחכה כבר ללבוש את החולצה הצהובה, לפגוש את החברים בקבוצה ואעשה הכל כדי לשמח את האוהדים של מכבי".

מכבי תל אביב תשלם שני מיליון שקל תמורת 75% מהכרטיס, 20% יישארו בידי סכנין ו-5% הנותרים אצל חלאיילה ואביו מימון. האב ויתר על 300 אלף שקל בעסקה כדי לקדם אותה, וחלאיילה אמור להרוויח בעונה הראשונה בצהוב 10,000 יורו נטו לחודש, ולקבל שדרוג בכל עונה.

שחקן מכבי תל אביב עידן נחמיאס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נחמיאס באימון הראשון שלו בצהוב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ואן לוון באימון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב באימון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים החלו בהכנות/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חלאיילה, שעבר במחלקות הנוער של מכבי חיפה, מכבי נתניה ובני סכנין, עלה לקבוצה הבוגרת של סכנין ב-2017 ואט אט הפך לשחקן הרכב קבוצה מהמגזר. בשנתיים האחרונות הפך לאחד משחקני ההתקפה המוכשרים בליגה, מה שסידר לו זימון בכורה לנבחרת ישראל והופעת בכורה במדים הלאומיים לפני מספר שבועות, אז נכנס כמחליף בתבוסה 4:0 לפורטוגל. את העונה שעברה סיים עם ארבעה שערי ליגה ושני בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully