וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עידן נחמיאס חתם לארבע שנים, סוכמה רכישת אוסמה חלאיילה, אביו מעכב החתימה

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 22:33

הצהובים ישלמו לקרית שמונה דמי השבחה בגובה 1.1 מיליון שקל, בלם הנבחרת ישתכר כ-700 אלף שקל נטו לעונה: "שמח להצטרף למועדון גדול, יודע מה הציפיות ממני". לסכנין יישארו 25 אחוז ממכירה עתידית של החלוץ, הצדדים כבר החליפו טיוטות חוזה, אביו מבקש חוזה גבוה יותר

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

חיזוק משמעותי למכבי תל אביב: עידן נחמיאס, הבלם בן ה-24 של עירוני קרית שמונה ונבחרת ישראל, חתם הערב (שני) לארבע שנים בשורות הצהובים., לאחר שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות. "אני שמח להצטרף למועדון גדול ומוביל בכדורגל הישראלי", אמר. "אני יודע מה הציפיות ממני ואעשה הכל על מנת לעזור לקבוצה להשיג את כל המטרות העונה בזירה המקומית והאירופית. אני מחכה כבר לפגוש את החברים החדשים שלי לקבוצה ולפתוח באימונים לקראת העונה הבאה. מרגש לא פחות יהיה המפגש עם אוהדי מכבי באצטדיון בלומפילד".

המנכ"לית בפועל, שרון תמם, אמרה לאתר הרשמי: "אני מברכת על הצטרפותו של עידן למכבי. מחלקת הכדורגל של המועדון עקבה אחרי ההתפתחות של עידן בקרית שמונה בשנים האחרונות ואנו מאמינים ביכולותיו לחזק את הקבוצה לקראת המשימות העומדות בפנינו בעונה הקרובה. אנו מברכים את עידן על הצטרפותו ומאחלים לו בהצלחה"

נחמיאס, שסיים את חוזהו בצפון, היה סחורה מבוקשת מאוד ודובר גם על מעבר לקבוצה לחו"ל, אך מחזיקת הגביע הסכימה לשלם עבורו דמי השבחה בגובה של 1.1 מיליון שקל. איזי שרצקי דרש עבורו 1.8 מיליון שקל דמי השבחה אך הסכים להתפשר ולא ללכת לוועדה למעמד השחקן גם משום שמעבר של נחמיאס לחו"ל לא היה מזכה אותו בדמי השבחה בכלל. נחמיאס היה אמור להשתכר כ-550 אלף שקל לעונה בקרית שמונה אם היה מסכים להישאר. במכבי תל אביב שכרו ינוע סביב 700 אלף שקל נטו לעונה.

למרות צירופו הצפוי של נחמיאס והשדרוג במעמדו של מתן בלטקסה, מכבי תל אביב עדיין רוצה את איתן טיבי, אבל לא מגיעה איתו להבנות על הסכומים והצדדים עדיין רחוקים, כך שלא ברור אם הבלם ימשיך בקבוצה.

עידן נחמיאס בלם מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
חיזוק חדש. נחמיאס/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ובני סכנין סיכמו הערב (שני) את פרטי הרכישה של אוסמה חלאיילה ובין המועדונים עברו טיוטות לפני חתימה על חוזה. סוכנו של החלוץ דודו דהאן גישר בין הצדדים והיה ביומיים האחרונים במשרדי הקבוצות. מכבי תל אביב תרכוש את החלוץ בן ה-23 כאשר לסכנין יישארו כ-25 אחוז ממכירה עתידית. הצהובים מאמינים בחלוץ ומשוכנעים שהוא עוד יילך ויתפתח בשנים הקרובות.

עם זאת, אביו של השחקן לא מרוצה מהחוזה שמוצע לחלוץ לארבע שנים ומעכב את החתימה בינתיים, כשהוא מבקש חוזה גבוה יותר.

חלאיילה, שפרץ בשנים האחרונות במדי בני סכנין, זומן לאחרונה לראשונה בקריירה לנבחרת ישראל ואפילו ערך את הופעת הבכורה שלו, כשעלה כמחליף בהפסד 4:0 לפורטוגל.

אוסמה חלאיילה שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
משתדרג. חלאיילה/אודי ציטיאט
שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
החלו ההכנות. ייני/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הקבוצה החלה בהכנות לקראת עונת 2021/22, כששחקני הקבוצה הגיעו בימים האחרונים למרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ועברו סדרה של מבדקים רפואיים לקראת פתיחת אימוני טרום העונה. ההכנות של הקבוצה יעלו הילוך כאשר ביום שלישי תפתח מכבי תל אביב את האימונים באופן רשמי. ב-4 ביולי תצא למחנה אימונים בן כ-10 ימים ובו תתכונן להמשך המשימות שמצפות לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully