וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסרו המכשולים: אוסמה חלאיילה על סף חתימה במכבי תל אביב, 5% מהכרטיס יישארו בידיו

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 17:20

החתימה בעסקת העברתו של החלוץ הצעיר מבני סכנין למחזיקת הגביע צפויה לכל המאוחר מחר, משפחתו ויתרה על 300 אלף שקל כדי לקדם את המגעים, חוזהו ישודרג בכל עונה

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

התקרבות גדולה בין מכבי תל אביב למשפחתו של אוסמה חלאיילה בעסקות העברתו של החלוץ מבני סכנין. הצדדים מנהלים מהבוקר שיחות על החוזה לארבע שנים, והפרטים האחרונים אמורים להיסגר היום אחר הצהריים או לכל המאוחר עד מחר, והחלוץ אמור להתאמן לראשונה מחר בקרית שלום.

לוואלה! ספורט נודע שמכבי תל אביב תשלם שני מיליון שקל תמורת 75% מהכרטיס, 20% יישארו בידי סכנין ו-5% הנותרים אצל חלאיילה ואביו מימון. האב ויתר על 300 אלף שקל בעסקה כדי לקדם אותה, וחלאיילה אמור להרוויח בעונה הראשונה בצהוב 10,000 יורו נטו לחודש, ולקבל שדרוג בכל עונה.

השחקן ממשיך לקבל בשעות האחרונות הודעות תמיכה וציפייה מאוהדים רבים של מכבי תל אביב, וגם הנהלת הקבוצה מראה לו סימנים לפיהם הם לא מוכנים בשום אופן לוותר עליו. כזכור, מאז עזיבת מהראן ראדי בקיץ 2015, לא שיחק במכבי תל אביב שחקן ערבי.

אוסמה חלאיילה שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יעמוד בציפיות? חלאיילה/קובי אליהו

חלאיילה, שעבר במחלקות הנוער של מכבי חיפה, מכבי נתניה ובני סכנין, עלה לקבוצה הבוגרת של סכנין ב-2017 ואט אט הפך לשחקן הרכב קבוצה מהמגזר. בשנתיים האחרונות הפך לאחד משחקני ההתקפה המוכשרים בליגה, מה שסידר לו זימון בכורה לנבחרת ישראל והופעת בכורה במדים הלאומיים לפני מספר שבועות, אז נכנס כמחליף בתבוסה 4:0 לפורטוגל. את העונה שעברה סיים עם ארבעה שערי ליגה ושני בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully