וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יונתן כהן נשאר בינתיים. גולסה עדיין לא יתאמן

22.6.2021 / 8:25

על רקע חוסר הוודאות בסגל, סגנית האלופה פותחת את האימונים: כהן רוצה להימכר לחו"ל אבל הקבוצה טוענת שלא קיבלה הצעות ראויות, ניסיונות להכשיר את גולסה שסוחב פציעה לקונפרנס ליג. לקראת החתימה: אוסמה חלאיילה קיבל עשרות הודעות תמיכה מאוהדי הקבוצה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך אינסטגרם

אף שטרם בישרה זאת רשמית, מכבי תל אביב תפתח הערב (שלישי) את עונת 2021/22 כשפטריק ואן לוון אמור להיות על הדשא בקרית שלום ולהמשיך לעונתו השנייה בקבוצה. אתמול הודיעה מכבי תל אביב על ההחתמה הראשונה שלה לעונה הקרובה כשצירפה את הבלם עידן נחמיאס שסיים חוזה בעירוני קרית שמונה והיום מתכוונים במועדון לסגור גם את הפרטים האחרונים בחוזהו של חלוץ בני סכנין אוסמה חלאיילה, אחרי שסוכמו כל פרטי עסקת העברתו מבני סכנין.

בסביבתו של חלאיילה שכבר משתייך לסגל נבחרת ישראל, טענו אמש כי הוא קיבל עשרות הודעות תמיכה מאוהדים של מכבי תל אביב שבירכו אותו על ההחלטה להצטרף למכבי תל אביב. מאז עזיבת מהראן ראדי בקיץ 2015, לא שיחק במכבי תל אביב שחקן ערבי.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
הוא עדיין כאן, לפחות לעת עתה. יונתן כהן/ברני ארדוב

בתוך כך אמר הבוקר גורם במועדון באשר לשחקנים שסיימו חוזים, כי איש ממכבי תל אביב לא בישר להם שהמועדון לא רוצה אותם אבל גם לא נמסר להם שיחכו להצעות בקרוב, למעט איתן טיבי שקיבל הצעה עליה הוא עדיין לא רוצה לחתום ולכן הוא לא יהיה הערב באימון.

"אם איתי שכטר היה ממתין, יכול להיות שהוא היה מקבל הצעה לחוזה חדש", נאמר על ידי גורם המקורב למכבי תל אביב. "איתי קיבל הצעה והחליט ללכת איתה וזה בסדר גמור, אבל אם היתה לו סבלנות והוא היה מחכה, יכול להיות שהוא היה נשאר במכבי תל אביב".

מי שיש לו חוזה בקבוצה ויתחיל הערב את האימונים עם כולם הוא יונתן כהן שמאוד רוצה להימכר. במכבי תל אביב טוענים שטרם התקבלה הצעה ראויה לרכישת החלוץ ומכאן שאין טעם כלל לדון באפשרות שחרורו. אייל גולסה שסיים את העונה החולפת כשהוא עובר ניתוח עקב פציעתו, לא יתחיל את האימונים ובקבוצה ינסו להכשירו למשחקי מוקדמות הקונפרנס ליג בעוד חודש בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully