וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ברזיל ניצחה את קולומביה 1:2 בדקה ה-100

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 10:44

איזו דרמה: קאסמירו נגח פנימה קרן של ניימאר והשלים מהפך, לאחר מספרת אדירה של לואיס דיאס (10) ושוויון מעורר מחלוקת של פירמינו (78). אקוודור - פרו 2:2

תקציר: ברזיל - קולומביה 1:2/ספורט1

שלב הבתים בקופה אמריקה נמשך הלילה (בין רביעי לחמישי) עם דרמת ענק, בסיומה ניצחה ברזיל 1:2 את קולומביה. במשחק נוסף נפרדו אקדוורו ופרו ב-2:2.

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
וואו. ניימאר/רויטרס

ברזיל - קולומביה 1:2

מותחן ענק בין שתי הנבחרות החזקות בבית, ובסופו של דבר הצליחה מארחת הטורניר לשמור על המאזן המושלם ולחגוג ניצחון עשירי ברציפות בצורה הכי דרמטית שאפשר.

קולומביה עלתה ליתרון עם שער מרהיב בדקה עשירית, כשלואיס דיאס התעופף למספרת אדירה וקבע 0:1 מפתיע - הפעם הראשונה זה שמונה משחקים שברזיל מוצאת עצמה בפיגור. ניימאר סיפק החמצת גדולה בדקה ה-70 כשנעצר בקורה, אך הקאמבק בכל זאת הושלם עם נגיחה של רוברטו פירמינו (78), בשער שאושר על ידי ה-VAR לאחר שבתחילת המהלך, הכדור פגע בשופט נסטור פיטנה. "ההחלטה הזו היא חוסר כבוד כלפי השחקנים שלנו", זעם המאמן הקולומביאני ריינאלד רואדה - אך השער אושר.

וזו היתה רק תחילת הדרמה: סופה הגיע עשר דקות בתוך תוספת הזמן, כשניימאר הגביה קרן וקאסמירו התרומם מעל כולם כדי לנגוח פנימה. וואו.

עוד בוואלה!

קופה אמריקה: ניימאר שוב כיכב, ברזיל הלוהטת הביסה 0:4 את פרו, צפו בתקצירים

לכתבה המלאה

צפו ב-2:2 בין אקוודור ופרו

תקציר: אקוודור - פרו 2:2/ספורט1

אקוודור - פרו 2:2

קאמבק גם במשחק הראשון של הלילה, ובסיומו שמרו שתי הנבחרות על סיכוי להעפיל לשלב הבא. הכל יוכרע אם כך במחזור הסיום: פרו תפגוש את ונצואלה ואקוודור תצטרך להתמודד מול מוליכת הבית ברזיל, שככל הנראה תעלה עם המחליפים. רנאטו טאפיה (23, עצמי) ואדואר פרסיאדו (45) כבשו ראשונים, אך ג'אנלוקה לפאדולה (49) ואדנרה קאריו (54) השוו עבור הפרואנים, שרושמים משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully