וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ניימאר שוב כיכב, ברזיל הלוהטת הביסה 0:4 את פרו, צפו בתקצירים

המארחת וכוכבה המשיכו ביכולת הנהדרת והשיגו ניצחון שני, הסלסאו עם מאזן מושלם ו-0:7 בשערים. קולומביה סגניתה בבית ב' הסתפקה ב-0:0 מול ונצואלה החסרה

תקציר מהקופה אמריקה: ברזיל - פרו 0:4/ספורט1

המחזור השני בשלב הבתים של קופה אמריקה 2021 החל הלילה (בין חמישי לשישי) עם שני משחקים בבית ב', כשהפעם אקוודור היא הנבחרת שנחה. המפגש בין קולומביה לוונצואלה בגויאש הסתיים ב-0:0, ולאחר מכן המארחת ברזיל הביסה בריו 0:4 את פרו. ברזיל הבטיחה מקום ברבע הגמר, אליו מעפילות ארבע נבחרות מתוך חמש בכל בית.

ניימאר, נבחרת ברזיל, חוגג מול פרו. רויטרס
פורח בנבחרת. ניימאר/רויטרס

ברזיל - פרו 0:4

על זה אוהדי נבחרת ברזיל פנטזו: הסלסאו ממשיכים לרקוד על המגרש, והלילה השיגן ניצחון שני בטורניר, והם במאזן מושלם עם 0:7 בשערים, בלי לספוג, ועם הרבה אופטימיות, בעיקר בזכות הכושר של ניימאר. למרות כל הבלגן סביב אירוח הטורניר והניסיון להדיח את המאמן טיטה, הסלסאו פתחו עם 0:3 על ונצואלה מוכת הקורונה וכעת סופרים כבר תשעה ניצחונות רצופים בכל המפעלים.

טיטה ערך 6 שינויים בהרכב, ועדיין העמיד הרכב חזק ואטרקטיבי. זה התחיל משער של אלכס סנדרו בדקה ה-12, נמשך בשער יפה של ניימאר בדקה ה-68, ואברטון (89) ורישלארליסון (90+2) סגרו את הסיפור באלגנטיות. ניימאר היה די פאסיבי ב-60 הדקות הראשונות, אבל לפתע התעורר. הוא סחט פנדל, אבל השןפט בחן את המקרה ב-VAR ופסל אותו. משם ניימאר התחיל להוליך את חבריו להתקפות, וכבש את שערו ה-69 במדי הסלסאו, ושער חמישי בשבעת המשחקים האחרונים בנבחרת. כעת הוא רחוק 9 שערים מלהשוות את השיא של פלה, ככובש המצטיין בכל הזמנים בנבחרת ברזיל.

לניימאר יש 68 שערים ב-107 משחקים, לעומת פלה שכבש 77 ב-92 משחקים. "זה כבוד גדול להיות חלק מההיסטוריה של הנבחרת הזאת", אמר ניימאר הנרגש, כמעט דומע, אחרי שעבר את רונאלדו, "למען האמת, החלום שלי היה לשחק עבור ברזיל, ללבוש את החולצה הזאת, מעולם לא דמיינתי את המספרים האלה". פלה עצמו התייחס לניימאר: "הוא עשה עוד צעד, ואני מקווה שיגיע ליעד הזה, עם אותה השמחה שראיתי עליו מהפעם הראשונה".

עוד בוואלה!

קופה אמריקה: רק 1:1 לארגנטינה מול צ'ילה, פרגוואי ניצחה את בוליביה

לכתבה המלאה
אברטון ריביירו, נבחרת ברזיל. רויטרס
דקות מרשימות. ברזיל ואברטון/רויטרס

צפו בהצגה של השוער שעצר את קולומביה

תקציר: קולומביה - ונצואלה 0:0/ספורט1

קולומביה - ונצואלה 0:0

בקופה אמריקה 2015 הדהימה ונצואלה את קולומביה עם 0:1 של סלומון רונדון בפרו, אבל זה לא הספיק לה כדי לעבור את שלב הבתים. הלילה היא חלמה על שחזור ההפתעה, ולמרות הסגל המשני והחיסרון של כל נדבקי הקורונה, הצליחה לסחוט את התיקו בזכות תצוגה נהדרת של השוער ווילקר פארינייס - במשחק שכצפוי גם כלל לא מעט מתיחות בין שחקני שתי המדינות השכנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully