וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה לשרוף את דגל ארה"ב": הטרנסג'נדרית שחוללה סערה העפילה לאולימפיאדה

רוכבת ה-BMX צ'לסי וולף השיגה את הכרטיס לטוקיו ותייצג את ארה"ב, אבל לפני שנה תקפה בחריפות את ממשל טראמפ: "זה מה שהם עושים בזמן מגיפה - פוגעים בילדות טרנסיות". כיצד תנהג במשחקים?

צ'לסי וולף, רוכבת BMX טרנסג'נדרית שתייצג את ארה"ב במשחקים האולימפיים בטוקיו/It Gets Better Project

בתקשורת העולמית הירבו לעסוק בימים האחרונים במרימת המשקולות הניו זילנדית לורל הובארד, שהפכה לטרנסג'נדרית הראשונה שמבטיחה את מקומה באולימפיאדה - אך ייתכן והובארד לא תהיה לבד.

לפני מספר ימים נכנסה גם צ'לסי וולף לספרי ההיסטוריה, כשהפכה לטרנסג'נדרית האמריקאית הראשונה שמשיגה את הכרטיס האולימפי. במקרה של וולף, רוכבת BMX, היא תשמש כמחליפה לאחר שסיימה חמישית באליפות העולם, ותיקח חלק במשחקים האולימפיים אם אחת מיריבותיה - האנה רוברטס או פריס ונגס - יפרשו.

"לאט לאט אני מעכלת כמה מרגש זה", אמרה. "אני לא חושבת שעדיין הבנתי כמה מלהיב זה, כמה מדהים זה להגשים את החלום לו הקדשתי את חיי בחמש השנים האחרונות. אמשיך לעבוד כדי להיות מוכנה לטוקיו, אם יזדקקו לי. התגברתי על כל כך הרבה מחסומים בדרך".

עוד בוואלה!

הטרנסג'נדרית הראשונה באולימפיאדה מעוררת סערה: "כמו לקחת סמים"

לכתבה המלאה

מרגש? בהחלט, אבל בארצות הברית מיהרו להזכיר את הפוסט המפוקפק שכתבה בשנה שעברה - פוסט אותו מחקה, בשל הסערה הציבורית שחוללה. במרץ 2020, כשממשל דונלד טראמפ התנגד להשתתפותן של נשים טרנסג'נדריות בספורט המקצועני, כתבה: "המטרה שלי היא לזכות במדליה, כדי שאוכל לשרוף את דגל ארצות הברית על הפודיום... זה מה שהם עושים בזמן מגיפה - פוגעים בילדות טרנסיות".

"כל מי שחושב שלא אכפת לי מארצות הברית טועה בהחלט", אמרה השבוע וולף לרשת "פוקס". "אחת הסיבות שעבדתי כל כך קשה כדי לייצג את המדינה היא כדי להוכיח לעולם שלמדינה שלנו יש ערכים, ואנחנו לא ידועים רק בגלל התכונות הרעות שלנו. אני עומדת נגד פשיזם, כי אכפת לי מהמדינה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully