וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוז הצידה, הומלס: השער העצמי הזה כנראה שובר את כל השיאים

16.6.2021 / 12:11

צפו: שוער נבחרת האיטי ז'וסה דוברז'ה סיפק רגע אומלל במסגרת מוקדמות המונדיאל מול קנדה - הארץ בה נולד. והיתה גם הצלה משולשת אותה אף אחד כבר לא יזכור

מספר כלי תקשורת ברחבי העולם כבר כינו אותו "השער העצמי האומלל בכל הזמנים". בין אם צדקו בכך או לא, על דבר אחד אין עוררין: שגיאה כפי שביצע שוער נבחרת האיטי מול קנדה לא רואים כל יום.

זה קרה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה: שחקן נבחרת האיטי קווין לפרנס גלגל כדור פשוט לשוער ז'וסה דוברז'ה, שלא הצליח להשתלט עליו. אלא שהשוער בן ה-21 הוסיף חטא על פשע, כשניסה פעם נוספת, כשל שוב ואפשר לכדור להתגלגל פנימה, לתדהמת כולם. לא ייאמן.

היה זה יום טראומתי עבור דוברז'ה, שרשם הופעת בכורה בינלאומית במשחק רשמי ושגה דווקא מול קנדה בה נולד. עד אותו רגע אומלל דווקא היה מצוין בין הקורות, כולל העצירה המשולשת הבאה:

בסופו של דבר, ניצחה קנדה 0:3 במסגרת מוקדמות המונדיאל והשלימה 0:4 בסיכום המפגשים, לאחר ה-0:1 במפגש הראשון. דוברז'ה יקווה לשקם את הקריירה שלו כשישוב לקבוצה אליה הוא שייך, ויטוריה סטובל הפורטוגלית, בה עדיין לא שותף במשחק רשמי. ספק אם ישותף, לאחר הטעות הזו.

ואם אתם מרגישים שאנחנו רואים הרבה שערים עצמיים בזמן האחרון, אתם לא טועים: ביורו, שנפתח לפני פחות משבוע, כבר הובקעו שלושה כאלה - הכי הרבה בתולדות אליפויות אירופה, ביחד עם יורו 2016, ורק התחלנו את שלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully