וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד שקיבל את המחבט של דג'וקוביץ' ריגש את העולם. עכשיו מתברר כמה זה שווה

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 17:49

נובאק דג'וקוביץ' החליט להעניק לילד מהיציע את המחבט אחרי שזכה ברולאן כארוס, וההתרגשות שלו ביציע הפכה ללהיט. מומחים מעריכים: זו מתנה ששווה הרבה, הרבה מאוד

האיש אולי הכי מאושר מהניצחון של נובאק דג'וקוביץ' בגמר הרולאן גארוס היה ילד ביציע, שבסיום קיבל מהאלוף הסרבי את המחבט שלו. כמה דקות אחרי שחזר מפיגור 2:0 מול סטפנוס ציציפאס וזכה בתואר הגרנד סלאם ה-19 בקריירה, דג'וקוביץ' ניגש לילד שעמד בשורה הראשונה ביציע, והעניק לו את המחבט. התגובה הנרגשת של הילד, שלא הפסיק לקפוץ מאושר ושמחה, כבשה את הרשת, בסרטון שלו מחבק את המחבט ואת הוריו כשהוא לא מאמין על המתנה האדירה שזה עתה קיבל.

נובאק דג'וקוביץ' מעניק את המחבט ליד אחרי הזכייה רולאן גארוס. שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
נובאק דג'וקוביץ' מעניק את המחבט ליד אחרי הזכייה רולאן גארוס/צילום מסך, שידורי הטלוויזיה

דג'וקוביץ' סיפר אחר כך שהילד עודד אותו לאורך כל המשחק, ולכן בחר לתת לו את הרקטה. "הוא צעק לי, 'שמור על ההגשה, תכה חזק ושלוט בנקודה, תכתיב את הקצב, לך על הבקהנד שלו'... הוא ממש אימן אותי, וחשבתי שזה חמוד. אז החלטתי לתת את המחבט לאיש הכי נכון, וזה היה הוא. זו הייתה הכרת תודה, על כך שהוא נשאר אותי והמשיך לתמוך בי".

עוד בוואלה!

"אגדה, מכונה, נובאק דג'וקוביץ' יכול לזכות בכל תארי הגרנד סלאם השנה"

לכתבה המלאה

מתברר שזו הייתה לא רק מחווה יפה, אלא גם שווה כסף. בארה"ב טוענים שזו מתנה ששווה לא מעט כסף. על פי הערכות של מומחים, שעוסקים במכירות פומביות של מזכרות ספורט - המחבט של דג'וקוביץ' שווה לפחות 30 אלף דולר, והמחיר אף עשוי להגיע ל-50 אלף דולר. במידה שדדג'וקוביץ' ישבור את השיא של רוג'ר פדרר ורפאל נדאל וישיג בעתיד את הגרנד סלאם ה-21 בקריירה - המחבט שלו מהרולקאן גארוס אף עשוי יהיה להיות שווב הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully