וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה עם נערות ליווי או ביקור של מעצב שיער? הגרסה של שחקני צ'ילה

בצ'ילה מנסים להדוף את השמועות על הסקנדל בנבחרת, אבל הסרטונים משאירים מקום לספק. העונש הצפוי: השעיה ממשחק אחד וקנס גבוה

תקציר ניצחונה של צ'ילה 0:1 על בוליביה בקופה אמריקה/ספורט1

צ'ילה סוערת בעקבות הדיווחים על המסיבה שקיימו שחקני הנבחרת במלון בו הם משתכנים בברזיל, במסגרת השתתפותם בקופה אמריקה. מאמן הנבחרת מרטין לסארטה ביטל את האימון לקראת המשחק הלילה (00:00, שידור חי בספורט3) מול אורוגוואי ודחה את מסיבת העיתונאים שאמורה הייתה להתקיים, אחרי שלפי דיווחים בילו הזמינו שבעה משחקני הנבחרת נערות ליווי למלון ו"קיימו מסיבה פרועה".

לפי הדיווחים, השחקנים הוותיקים ארתורו וידאל וגארי מדל, המנהיגים של הנבחרת, הם שיזמו וארגנו את הבילוי, שמהווה הפרה בוטה של תקנות הקורונה שנקבעו על ידי הקונמבול לקראת הטורניר, שמתקיים בברזיל בתנאי בועה. גם אדוארדו ורגאס, פאבלו אראנגיס, ז'אן מנסס, גיירמו מאריפן ופאבלו גאלדמס השתתפו במסיבה כביכול.

שחקני נבחרת צ'ילה ארתורו וידאל, גארי מדל מפרים את תקנות הקורונה בקופה אמריקה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הספר שהסתנן למלון "הסגיר" את השחקנים/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

צפו בסרטונים שהודלפו

אלא שבצ'ילה מנסים להציג גרסה מרוככת של אירועי הלילה ההוא. לפי מאמן הנבחרת ולפי השוער קלאודיו בראבו, הדיווחים על המסיבה ונערות הליווי הם "פייק ניוז", והפרת התקנון - שאכן נעשתה - הייתה הכנסה אסורה של מעצב השיער הפרטי של ארתורו וידאל למתחם הסגור במלון.

אותו ספר אף העלה לאינסטגרם סרטונים ותמונות מהלילה המדובר, שתומכות בגרסה של השחקנים בצורה חלקית: הם אמנם נראים עוטים מסיכות כנדרש, אמנם נראים מסופרים ואמנם בתמונות אין תיעוד לנערות הליווי שהוזמנו כביכול, אולם באחד הסרטונים נראה אדוארדו ורגאס רוקד על המיטה בחדרו, ב"תיעוד שמשאיר הרבה מקום לספק בגרסה של השחקנים", לפי דיווחים בתקשורת המקומית.

הקונמבול כבר פתח בחקירה, ולפי הערכות בצ'ילה, השחקנים יספגו השעיה ממשחק אחד וקנס בגובה 30 אלף דולר כל אחד. "אני רוצה להבהיר שהפרסומים על המסיבה אינם נכונים", טען מאמן הנבחרת מרטין לסארטה במסיבת העיתונאים הדחויה שנערכה הלילה. "אני לא יכול להרחיב יותר מדי, רק יכול לומר שהם עשו עשו עבירת משמעת והפרו את התקנון, אבל לא בצורה שכתבו ופרסמו. הם ישלמו על כך מחיר יקר, והם מבינים את זה. בתקופה כזאת, מצופה מהם לשמש דוגמא".

קלאודיו בראבו הוסיף: "כולם בנבחרת מבינים שזו הייתה טעות גדולה, כולנו מבינים שיהיו השלכות. אנשים מפרים לפעמים את ההנחיות ועושים לפעמים טעויות, לא הייתה לנו כוונה לפגוע באף אחד. נקווה שזה לא ישפיע על המשך הטורניר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully