וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופה אמריקה יצא לדרך: ברזיל ניצחה 0:3 את ונצואלה, 0:1 לקולומביה על אקוודור

צפו בתקצירים: האלופה לא התקשתה מול היריבה מוכת הקורונה ונהנתה משערים של מרקיניוס, ניימאר וגביגול. תרגיל מבריק סידר לקפטרוס ניצחון

תקציר: ברזיל - ונצואלה 0:3/ספורט1

אחרי חוסר ודאות גדול, בפורמט אחר וכשסביבו לא מעט סימני שאלה, יצא הלילה (בין ראשון לשני) קופה אמריקה 2021 לדרך בברזיל עם משחק של המארחת שלא הרשימה אך ניצחה 0:3 את ונצואלה מוכת הקורונה. אליפות דרום אמריקה שנדחתה בשנה בשל הקורונה והועברה מקולומביה לברזיל נערכת כסדרה, אף שהמגיפה ממשיכה להתפשט ביבשת בקצב גבוה. קטאר ואוסטרליה, שאמורות היו לקחת חלק, הודיעו על פרישה לפני כשלושה חודשים, ובהיעדרן ישנם שני בתים של חמש נבחרות, כשארבע הראשונות בכל בית יעפילו לשלב הנוקאאוט.

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים עם מרקיניוס. רויטרס
לא הרשימו, אבל עשו את שלהם עם ניצחון. שחקני ברזיל חוגגים/רויטרס

ברזיל - ונצואלה 0:3

קשה היה לבקש משחק פתיחה מפוקפק יותר לטורניר. לא פחות מ-12 אנשי צוות ושחקנים נמצאו חיוביים לקורונה אצל האורחת, ובלית ברירה, נאלצה ונצואלה לזמן שחקנים מהליגה המקומית. הסלסאו, שקיבלו ברגע האחרון את אירוח הטורניר ורוצים לזכות בתואר בפעם השנייה ברציפות, הגיעו למשחק הלילה עם רצף של 20 משחקי קופה רצופים ללא הפסד כשהם מארחים אותו והרצף הזה לא עמד בסכנה גם הפעם.

ניימאר וז'סוס פתחו בהתקפה, אבל דווקא מרקיניוס הבלם הנהדר של פריז סן ז'רמן שבר את הקרח בדקה ה-23 אחרי שהשתלט על כדור קרן ודחק פנימה מתוך הערבובייה. בברזיל קיוו שהשער הזה יפרוץ את הסכר לשערים נוספים, אבל ונצואלה נשארה במערך ההגנתי שלה ולא אפשרה לניימאר וחבריו ליצור יותר מדי מצבים במחצית הראשונה. בדקה ה-64 המארחת קיבלה פנדל אחרי שדנילו נדחף ברחבה וניימאר בעט פנימה. בדקה ה-89 ניימאר שעט באגף השמאלי מול ההגנה העייפה ומצא את גבריאל (גביגול) המחליף שנותר חופשי ודחק פנימה עם החזה. הנבחרת של טיטה לא הרשימה אומנם, אבל השיגה ניצחון שמיני רצוף בכל המסגרות ותנסה להמשיך את הרצף הזה בעוד ארבעה ימים כשתפגוש את פרו בריו דה ז'ניירו. ונצואלה תפגוש את קולומביה החזקה ובסגל הנוכחי, זו תהיה הפתעה אם היא תאגור נקודה בטורניר הזה.

עוד בוואלה!

יממה לפני הקופה אמריקה: 12 חיוביים לקורונה בוונצואלה, 4 בבוליביה

לכתבה המלאה
ניימאר נבחרת ברזיל חוגג. רויטרס
דייק מהנקודה הלבנה. ניימאר/רויטרס

צפו בתקציר ה-0:1 של קולומביה, כולל התרגיל המבריק

תקציר: קולומביה - אקוודור 0:1/ספורט1

קולומביה - אקוודור 0:1

הקפטרוס התייצבו לפתיחת הטורניר במצב רוח שפוף, עם ניצחון בודד בחמשת משחקיהם האחרונים ואחרי סערת הניפוי של חאמס רודריגס, אבל צלחו את המבחן הראשון בקושי רב, והשיגו נקמה אחרי ה-6:1 המשפיל שספגו מאותה אקוודור בנובמבר האחרון. המשחק היה שקול ומאוזן עם מצבי הבקעה לשני הצדדים, אבל קולומביה השיגה הכרעה בזכות תרגיל מבריק בכדור חופשי, שהתחיל והסתיים אצל אדווין קרדונה אחרי חילופי מסירות מתוכננות ומדויקות ברחבה של אקוודור. קולומביה עם ניצחון שמיני ברציפות על אקוודור במסגרת הקופה, ומקווה שזה סימן לבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully